ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارزش بازار استیبل کوین‌ها از ۲۰ میلیارد دلار فراتر رفت

۲۰۲۰ سال استیبل کوین‌ها محسوب می‌شود و موجودی آن‌ها طی سه ماه گذشته دو برابر شده است. ارزش بازار ۲۸ استیبل کوین اخیرا از مرز ۲۰ میلیارد دلار عبور کرده است. امسال سرمایه زیادی وارد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

۲۰۲۰ سال استیبل کوین‌ها محسوب می‌شود و موجودی آن‌ها طی سه ماه گذشته دو برابر شده است. ارزش بازار ۲۸ استیبل کوین اخیرا از مرز ۲۰ میلیارد دلار عبور کرده است.

امسال سرمایه زیادی وارد بازار استیبل کوین‌ها شد و ارزش تمام توکن‌ها بیش از ۶ درصد افزایش پیدا کرد. برای اولین بار سهم تتر (USDT) به کمتر از ۸۰ درصد در سال جاری میلادی رسید و USDC در حال نزدیک شدن به جمع ۱۰ ارز دیجیتال در جهان است.

ارزش بازار تتر به ۱۵.۵۸ میلیارد دلار می‌رسد و حجم معاملات آن بیشتر از بیت کوین است. آمارهای منتشر شده از حجم واقعی ۶۴۹,۶۴۷,۹۵۲ دلاری بیت کوین در مدت ۲۴ ساعت خبر می‌دهد که این میزان برای USDT به ۱,۶۴۱,۰۶۹,۸۱۹ دلار می‌رسد.

در کنار حکمرانی تتر، USDC تنها استیبل کوین با ارزش بازار بیش از ۱ میلیارد دلار (۲.۶ میلیارد دلار) محسوب می‌شود. در این میان ارزش استیبل کوین DAI نیز در حال نزدیک شدن به ۱ میلیارد دلار است و هم اکنون ارزش بازار آن برابر ۸۷۴ میلیون دلار است.

استیبل کوین‌ها

آمار منتشر شده از سوی USDC‌ در روز گذشته نشان می‌دهد که حجم واقعی معاملات آن در مدت زمان ۲۴ ساعت به بیش از ۳۳۰ میلیون دلار رسیده است. حجم واقعی ۲۴ ساعته DAI‌ نیز بیش از ۷۳ میلیون دلار گزارش شده است.

شاخص استیبل کوین «Coingeck» حجم معاملات جهانی استیبل کوین را بیش از ۲۵ میلیارد دلار نشان می‌دهد. در این میان ارزش برخی استیبل کوین‌ها کاهش پیدا کرده، برای مثال Nubits که قرار بود با ارزش نزدیک به ۱ دلار معامله شود، ارزشی برابر ۰.۲۳ دلار دارد.

«Piedao USD»‌ یکی دیگر از استیبل کوین‌ها با ارزش کمتر از ۱ دلار محسوب می‌شود. تنها یک استیبل کوین غیر دلاری در لیست ۱۰ توکن استیبل کوین با ارزش به چشم می‌خورد که «Status Euro» یا «EURS» نام دارد که با حجم معاملات ۵۶۰ هزار دلاری در رتبه نهم به چشم می‌خورد و ارزش بازار آن به ۳۷ میلیون دلار می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی