ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 20 الترا در جایگاه دهم فهرست «DxOMark» قرار گرفت

«گلکسی نوت 20 الترا» با کسب امتیاز 121 در وب‌سایت DxOMark، از نظر رتبه بندی دوربین گوشی‌های هوشمند در جایگاه دهم قرار گرفت. با وجودی که گلکسی نوت 20 الترا ماژول دوربین خوبی دارد ولی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۵

«گلکسی نوت 20 الترا» با کسب امتیاز 121 در وب‌سایت DxOMark، از نظر رتبه بندی دوربین گوشی‌های هوشمند در جایگاه دهم قرار گرفت.

با وجودی که گلکسی نوت 20 الترا ماژول دوربین خوبی دارد ولی برخی مشکلات از جمله نویزهای نمایان در محیط‌‌های با شرایط نوری نامطلوب و مشکلات مربوط به فوکوس باعث شد که در چنین جایگاهی قرار گیرد.

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی گلکسی نوت 20 الترا با سایز پیکسل 0.8 میکرومتری و سایز سنسور 1/1.33 اینچی به همراه لنز واید 26 میلی‌متری، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، همچنین لرزشگیر خودکار تصویر و فوکوس خودکار لیزری در کنار دوربین ثانویه 12 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپ تله‌فوتو با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری و بزرگنمایی هیبریدی 50 برابری، به علاوه دوربین سوم 12 مگاپیکسلی با قدرت فیلمبرداری سوپر Super Steady برای حذف لرزش معرفی شد.

مجموعه مشخصات دوربین این دستگاه خبر از مشخصات خوبی می‌دهد و تیم DxOMark عملکرد بسیار عالی دوربین‌های آن را تایید کرده است. اما این گوشی هوشمند برای تصویربرداری در محیط‌های با نور کم و زمانی که منابع مصنوعی نور کافی وجود نداشته باشد، عملکرد رضایت بخشی از خود نشان نمی‌دهد و کیفیت عکس‌ها تاحدودی پایین می‌آید.

گلکسی اس 20 الترا با مشکلاتی از جمله ناپایداری فوکوس خودکار و سرعت پایین روبه رو بود که سامسونگ برای برطرف کردن این مشکل در گلکسی نوت 20 الترا، ماژول سه‌بعدل TOF را حذف کرد و ماژول فوکوس خودکار لیزری را در کنار فوکوس خودکار تشخیص فاز اضافه کرد. همین موضوع باعث می‌شود که عکس‌هایی با جزئیات بیشتر بتوان با دوربین این گوشی هوشمند گرفت.

از نظر تصویربرداری ویدیویی نیز این گوشی هوشمند می‌تواند ویدیویی با رزولوشن 4K و 1080 پیکسل ارائه دهد که به لطف قابلیت بزرگ‌نمایی امکان دریافت جزئیات بیشتر نیز با دوربین تله فوتو فراهم است.

امتیاز گلکسی نوت 20 الترا در شرایطی مشخص شده است که پرچمدارانی همچون گلکسی S20‌ الترا و آیفون 11 پرو مکس با امتیاز 102 و شیائومی می 10 الترا نیز موفق به کسب امتیاز 106 از سوی DxOMark شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۱۵ مهر ۱۳۹۹

    کدوم بهتره تا فوری سفارش بدیم؟ الکی مثلا همچیز اینجا عالیه

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۱۵ مهر ۱۳۹۹

    کدوم اول شده تا بخریم؟ الکی مثلا همچیز اینجا عالیه

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۱۵ مهر ۱۳۹۹

    کدوم اول شده تا بخریم؟ مثلا دلار ارزون شده

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۱۵ مهر ۱۳۹۹

    کدوم اول شده؟ تا بخریم، الکی مثلا دلار خیلی ارزونه و همه ما حقوق بالایی میگیریم ??

مطالب پیشنهادی