ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فسیل از ساعت‌های هوشمند «Gen 5E» با پردازنده کوالکام رونمایی کرد

سری جدید ساعت‌های هوشمند «فسیل Gen 5E» در ۳ نسخه 44 میلی متری و یک مدل 42 میلی‌متری معرفی شدند. فسیل Gen 5E نسبت به نسل قبلی Gen 5از حاشیه‌های باریک‌تر و نمایشگر 1.19 اینچی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵

سری جدید ساعت‌های هوشمند «فسیل Gen 5E» در ۳ نسخه 44 میلی متری و یک مدل 42 میلی‌متری معرفی شدند.

فسیل Gen 5E نسبت به نسل قبلی Gen 5از حاشیه‌های باریک‌تر و نمایشگر 1.19 اینچی OLED بهره می‌برد. در حالیکه فسیل Gen 5 با قیمت 295 دلار به بازار عرضه می‌شود، شرکت تصمیم گرفته با حذف برخی قابلیت‌ها، ساعت‌های هوشمند جدید خود را با قیمت اقتصادی 249 دلار در دسترس کاربران قرار دهد.

مردادماه امسال، (ماه آگوست)، فسیل Gen 5 به روز رسانی‌های نرم افزاری دریافت کرد و ویژگی‌هایی همچون پایش خواب، صرفه جویی در مصرف باتری و قابلیت‌های جدیدی در حوزه تناسب اندام به ویژگی‌های قبلی‌اش اضافه شد. قرار است فسیل Gen 5E نیز با همین قابلیت‌های جدید در دسترس کاربران قرار ‌گیرد.

ساعت هوشمند جدید فسیل مجهز به اسپیکر و میکروفون است. در نتیجه کاربران می‌توانند از طریق گوشی هوشمند اندرویدی یا  iOS  تماس‌های صوتی خود را برقرار کنند یا درخواست‌های خود را به دستیار هوشمند گوگل ارائه دهند. همچنین مدل جدید از پایش ضربان قلب و ردیابی فعالیت‌ها نیز پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند جدید فسیل به جای بهره‌مندی از چیپست «Wear 4100»، با پردازنده اسنپدراگون «Wear 3100» کوالکام به بازار عرضه می‌شوند. فسیل. Gen 5E با بهره‌مندی از رم یک گیگابایتی و باتری 300 میلی آمپر ساعتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و در برابر پاشش آب با رتبه بندی 3ATM مقاوم است. در نتیجه کاربران می‌توانند ساعت را در روزهای بارانی به دست خود ببندند ولی برای شنا مناسب نیست. ساعت هوشمند جدید از NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

فسیل  Gen 5E با قیمت کمتری نسبت به نسخه قبلی خود به بازار عرضه می‌شود. کوک ساعت در سمت راست بدنه به صورت چرخشی عمل نمی‌کند و خبری از GPS مستقل هم نیست.

ظرفیت حافظه ساعت هوشمند جدید نیز به جای 8 گیگابایت، به 4 گیگابایت کاهش یافته است. به علاوه خبری از حسگر نور محیطی، ارتفاع سنج و قطب نما نیز در نسخه جدید ساعت فسیل نیست. انتظار می‌رود فسیل Gen 5E از 13 آبان‌ماه (3 نوامبر) به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۶ مهر ۱۳۹۹

    به خاطر 45 دلار ارزش این همه کمبود رو نداره

مطالب پیشنهادی