ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با قابلیت‌های جدید اینستاگرام به مناسبت ۱۰ سالگی آن آشنا شوید

اینستاگرام به مناسبت ۱۰ سالگی خود چندین قابلیت جدید برای کاربران درنظر گرفته که از میان آن‌ها می‌توان به «Stories Map» اشاره کرد. اینستاگرام در کنار ویژگی‌های جدید، چندین آیکون جدید نیز برای اپ خود ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

اینستاگرام به مناسبت ۱۰ سالگی خود چندین قابلیت جدید برای کاربران درنظر گرفته که از میان آن‌ها می‌توان به «Stories Map» اشاره کرد.

اینستاگرام در کنار ویژگی‌های جدید، چندین آیکون جدید نیز برای اپ خود منتشر کرده که کاربران می‌توانند توسط آن‌ها هوم اسکرین خود را شخصی‌سازی کنند. با این بروزرسانی، کاربران سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌توانند از آیکون‌ها درون سایه‌های نارنجی، زرد، سبز، بنفش، مشکی، سفید و رنگ‌های دیگر استفاده کنند.

قابلیت جدید Stories Map یک نقشه خصوصی و تقویم از استوری‌های اینستاگرام که در طی سه سال اخیر به اشتراک گذاشته‌اید، در اختیارتان قرار می‌دهد و می‌توانید نگاهی به خاطرات لذت‌بخش خود داشته باشید. این اولین باری نیست که اینستاگرام از استوری‌های قدیمی کاربران برای ساخت یک ویژگی جدید استفاده می‌کند.

اینستاگرام

برای مثال می‌توان به هایلایت‌ استوری اشاره کرد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و به کاربران اجازه می‌دهد استوری‌های خود را دائمی کنند و افراد به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

دیگر ویژگی‌های جدید این پلتفرم مربوط به جلوگیری از قلدری می‌شود. اولین قابلیت که تست آن آغاز خواهد شد، به صورت خودکار کامنت‌های مشابه با مواردی که گزارش شده‌اند را مخفی می‌کند. این کامنت‌ها زیر برچسبی به نام «مشاهده کامنت‌های مخفی شده» به نمایش گذاشته می‌شوند.

اینستاگرام

این قابلیت شبیه به ویژگی «مخفی‌سازی پاسخ‌ها» در توییتر محسوب می‌شود که سال گذشته میلادی ارائه شد. در حالی که توییتر به کاربر اصلی اجازه می‌دهد پاسخ‌ها را به صورت دستی مخفی کند، این قابلیت در اینستاگرام خودکار است.

ویژگی دیگر مربوط به هشدارهایی می‌شود که در هنگام پست کردن محتوای توهین آمیز برای کاربران ارسال می‌شود. در حال حاضر این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی زمانی که کاربران بخواهند یک کامنت توهین آمیز ارسال کنند، هشدار می‌دهد. حالا ویژگی جدید افرادی را هدف قرار داده که چندین بار دست به چنین کاری می‌زنند و به آن‌ها پیشنهاد می‌کند که به عقب بازگشته و درباره عواقب اقدامات خود فکر کنند.

اینستاگرام

این کمپانی همچنین اطلاعات جدیدی درباره ترندها در پلتفرم خود منتشر کرده و همچنین کاربران را با دستاوردهای خود آشنا کرده است. نسخه بروز شده این اپ هم اکنون توسط کاربران اندروید و iOS قابل دریافت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی