ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

هواوی ارائه سیستم عامل هارمونی برای برخی گوشی‌های با EMUI 11 را تایید کرد

هواوی رسما اعلام کرد که برخی گوشی‌های دارای EMUI 11، امکان نصب سیستم‌ عامل HarmonyOS 2.0 را دارند. نسخه جدید سیستم‌ عامل هواوی به صورت مرحله‌ای در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود که ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

هواوی رسما اعلام کرد که برخی گوشی‌های دارای EMUI 11، امکان نصب سیستم‌ عامل HarmonyOS 2.0 را دارند. نسخه جدید سیستم‌ عامل هواوی به صورت مرحله‌ای در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود که اولین نسخه بتا آن در ماه دسامبر (آذر) امسال ارائه شود.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی «ویبو» مدعی در اختیار داشتن اطلاعاتی در مورد زمان‌بندی دریافت این سیستم‌ عامل این شده است. طبق گفته این شخص، اول گوشی‌های دارای پردازنده کرین ۹۰۰۰ که احتمالا گوشی‌های سری میت ۴۰ هستند، این سیستم‌ عامل را دریافت می‌کنند و سپس نوبت به برخی گوشی‌های مجهز به کرین ۹۹۰ 5G مانند مدل‌های P40 و میت ۳۰ می‌رسد. در ادامه این روند سیستم عامل هارمونی برای برخی مدل‌های مجهز به چیپست کرین ۸۱۰ و ۷۱۰ هواوی منتشر خواهد شد که شامل مدل‌های میان‌رده می‌شود.

  • دسته اول: کرین ۹۰۰۰
  • دسته دوم: کرین ۹۹۰ 5G
  • دسته سوم: کرین ۹۹۰ 4G (بخشی از آن‌ها)، ۹۸۵ و ۸۲۰ (بخشی آز آن‌ها)
  • دسته چهارم: کرین ۸۱۰ و ۷۱۰ (بخشی از آن‌ها)

جنگ تجاری بین آمریکا و چین، باعث شده تا معرفی مدل‌های پرچم‌دار هواوی با مشکل مواجه شود. گوشی‌های سری میت ۴۰ باید تا الان معرفی می‌شدند؛ البته محدود شدن تامین تراشه‌ها و عدم وجود «پلی استور» در بازارهای غربی، باعث شد تا این شرکت معرفی نسل جدید پرچم‌دارهای خود را به تعویق بیاندازد.

پیش بینی می‌شود که سری جدید گوشی‌های «میت» هوای اواسط این ماه در چین معرفی شوند؛ در حالی که دسترسی جهانی آن تا سال آینده امکان‌پذیر نخواهد بود. گفتنی است که قرار است برخی تبلت‌ها و شاید گوشی‌های تاشو هواوی به تراشه کرین ۹۰۰۰ مجهز شوند. سیستم ‌عامل HarmonyOS قرار است روی گجت‌های مختلف از جمله ساعت هوشمند، گوشی‌، تبلت‌، تلویزیون و غیره اجرا شده و اکوسیستمی واحد را برای کاربران هواوی شکل دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی