ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پوکو C3 با پردازنده هلیو G35 و قیمت ۱۰۲ دلاری معرفی شد

پوکو پس از انتشار چندین تیزر تبلیغاتی، سرانجام جدیدترین گوشی خود یعنی پوکو C3 را معرفی کرد. این گوشی با دوربین سه گانه، پردازنده مناسب و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تنها ۱۰۲ دلار قیمت ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۵

پوکو پس از انتشار چندین تیزر تبلیغاتی، سرانجام جدیدترین گوشی خود یعنی پوکو C3 را معرفی کرد. این گوشی با دوربین سه گانه، پردازنده مناسب و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تنها ۱۰۲ دلار قیمت دارد.

به نظر می رسد که پوکو C3 شباهت زیادی به گوشی ردمی 9C (به غیر از حسگر اثر انگشت) دارد و این شباهت فقط به ظاهر آن‌ها محدود نمی‌شود. پوکو C3 الگوی رنگی دوگانه در پشت دارد که منجر به ظاهر بهتر و جذب اثر انگشت کمتر می‌شود و رنگ‌های آن شامل آبی (Arctic blue)، سبز (Lime green) و مشکی مات هستند.

پوکو C3 صفحه‌نمایشی ۶.۵۳ اینچی از نوع LCD با وضوح +HD یعنی ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل با بریدگی قطره‌ای و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ دارد و از رابط کاربری MIUI 12 بر پایه اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. گوشی مذکور از پردازنده مدیاتک هلیو G35 با ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد و می‌توان حافظه ذخیره‌سازی آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش داد.

دوربین سه‌گانه پشت شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم f/2.2 و حسگر ۲ مگاپیکسلی دیگری با همان گشودگی دیافراگم f/2.2 جهت تشخیص عمق است. دوربین سلفی نیز از نوع ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 خواهد بود. باتری بزرگ این دستگاه از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بوده و شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت پایه پوکو C3 برای نسخه ۳ و ۳۲ گیگابایتی ۱۰۲ دلار است و نسخه قوی‌تر آن که ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد با قیمت فوق‌العاده ۱۲۲ دلار به فروش می رسد و قرار است عرضه آن از تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) آغاز شود. «پوکو» این قیمت‌ها را به عنوان پیشنهاد اولیه مطرح کرده و احتمالا در آینده شاهد افزایش قیمت این گوشی مقرون به صرفه خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی