ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در حال توسعه یک کنترلر و دو اپل‌ تی‌وی با چیپست A14 و A12X است

کوپرتینویی‌ها در حال آماده سازی دو مدل جدید اپل تی‌وی با چیپست‌های متفاوت A12 و A14، در کنار کنترلر جدیدی هستند. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع آگاه با نام کاربری «Fudge» در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۴۵

کوپرتینویی‌ها در حال آماده سازی دو مدل جدید اپل تی‌وی با چیپست‌های متفاوت A12 و A14، در کنار کنترلر جدیدی هستند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع آگاه با نام کاربری «Fudge» در توییتر که معمولا خبرهای موثقی را به اشتراک  می‌گذارد، کوپرتینویی‌ها در حال آماده سازی دو مدل جدید اپل‌ تی‌وی هستند.

یکی از مدل‌های اپل تی که قیمت پایین‌تری خواهد داشت، قرار است با چیپست «A12X» یا «A12Z» و مدل قوی‌تر با چیپستی در حد واندازه‌‌های « A14X» در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. باتوجه به شایعه‌های منتشر شده، چیپست‌ جدید از فناوری 5 نانومتری TSMC بهره می‌برد.

از آنجایی که احتمالا باید منتظر استفاده از چیپست‌های قدرتمندتری روی محصولات جدید اپل باشیم، می‌‌توان حدس زد که کوپرتینویی‌ها در آینده قرار است بازی‌های پرطرفدار دیگری را به سرویس بازی «Apple Arcade» خود اضافه کنند.

براساس اعلام یکی از منابع داخلی، برخی از بازی‌ها فقط با چیپست‌های A13 و نسخه‌های قدرتمندتر از آن سازگار خواهند بود. Fudge در بخش دیگری از توییت خود گزارش کرده که کوپرتینویی‌ها روی توسعه کنترلری جدید نیز کار می‌کنند.

چیپست A14‌ بیونیک اپل در کنار آیپد ایر به روز رسانی شده، در جریان رویداد «Time Flies» رونمایی شدند. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها قصد دارند تمامی گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12 را با این چیپست معرفی و به بازار عرضه کنند.

متأسفانه، هنوز خبری در مورد زمان معرفی و عرضه محصولات جدید اپل منتشر نشده است. احتمال دارد در رویداد رونمایی آیفون 12، اطلاعات بیشتری در مورد آنها به اشتراک گذاشته شود. رویداد رونمایی اپل قرار است به صورت آنلاین در تاریخ 13 اکتبر (22 مهرماه) برگزار ‌شود.

حال باید ببینیم در رویداد آنلاین بعدی اپل، چه اطلاعات جدیدی از اپل تی وی و سایر محصولات احتمالی اپل مطرح خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی