ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی از ایرفون‌ SonicBass و ایرباد کاملا بی‌سیم Earbuds 2c رونمایی کرد

ردمی طی رویدادی که با عنوان «Redmi Beat Drop» در هند برگزار شد از ایرفون‌ «SonicBass» و ایرباد کاملا بی‌سیم «Earbuds 2c» رونمایی کرد. ایرفون‌ «SonicBass» ردمی به لطف باتری ۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی توانایی پخش ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۱۵

ردمی طی رویدادی که با عنوان «Redmi Beat Drop» در هند برگزار شد از ایرفون‌ «SonicBass» و ایرباد کاملا بی‌سیم «Earbuds 2c» رونمایی کرد.

ایرفون‌ «SonicBass» ردمی به لطف باتری ۱۲۰ میلی‌آمپر ساعتی توانایی پخش ۱۲ ساعت موزیک را دارد. تقریبا ۲ دو ساعت زمان می‌برد تا باتری آن از طریق کابل Micro-USB شارژ شود و زمان آماده به کار آن ۲۰۰ ساعت ذکر شده است. این ایرفون گردنی فقط ۲۱.۲ گرم وزن دارد و حداکثر فاصله آن برای برقراری ارتباط ۱۰ متر است. دستگاه مذکور برای اتصال از بلوتوث نسخه ۵ پشتیبانی می‌کند و با دستگاه‌های اندروید، iOS و ویندوز سازگار است.

این ایرفون دارای درایورهای دینامیکی ۹.۲ میلی‌متری برای بهبود بیس و کیفیت کلی صدا است. ایرفون‌ «SonicBass» برای کیفیت بهتر تماس با دو میکروفون ENC همراه است و از اتصال چندنقطه‌ای برای متصل شدن همزمان به چند دستگاه پشتیبانی می‌کند. همچنین این ایرفون دارای استاندارد IPX4 است که آن را در مقابل تعریق و قطرات آب مقاوم می‌کند. کنترل روی بند هم امکان پخش و توقف موسیقی، روشن و خاموش کردن، پاسخ یا رد تماس و غیره را فراهم می‌سازد. این ایرفون از «گوگل اسیستنت»، «آمازون الکسا» و حتی «سیری» اپل نیز پشتیبانی می‌کند.

ایرباد «Earbuds 2c» در یک قاب جمع‌وجور با رنگی مات به بازار آمده است. باتری ۴۳ میلی‌آمپر ساعتی هر یک از گوشی‌‌های این ایرباد کاملا بی‌سیم، قابلیت پخش موزیک تا چهار ساعت را دارد و به لطف باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قاب، می‌توان تا سه بار ایربادها را شارژ کرد. شارژ کامل این ایرباد از طریق کابل Micro-USB حدود ۱.۵ ساعت طول می‌کشد و ۱۵۰ ساعت می‌تواند آماده به کار باشد. این ایرباد از بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند و فاصله عملیاتی آن ۱۰ متر است و وزن هر ایرباد آن تنها ۴.۱ گرم است.

میکروفون‌های ENC این ایرباد برای کیفیت بهتر تماس بهبود یافته است و یک دکمه در هر ایرباد آن وجود دارد که قابلیت‌های مختلفی از جمله پخش و مکث موسیقی، پاسخ و پایان تماس، بی صدا کردن تماس‌ها، روشن کردن دستیار صوتی، تعویض بین دو تماس و جابجایی بین ایرباد و دستگاه را ارائه می‌دهد. ایرباد «Earbuds 2c» از دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند و با گوشی‌‌های اندروید و iOS سازگار است. این ایرباد از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی‌های مانند جفت شدن خودکار با دستگاه و سوئیچ کردن بین ایربادها است.

بنا به گفته Gadgets 360 ایرفون‌ «SonicBass» معادل ۱۷.۶۸ دلار در هند قیمت دارد. این ایرفون در رنگ‌های مشکی و آبی به فروش می‌رسد و فروش آن از ساعت ۱۴ امروز آغاز شده است.

ایرباد «Earbuds 2c» در فروش مقدماتی با قیمتی معادل ۱۷.۶۸ دلار به فروش می‌رسد و پس از این زمان قیمت آن حدود ۲۰ دلار خواهد شد. این ایرباد فقط با رنگ مشکی عرضه می‌شود و فروش آن در هند آغاز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی