ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کلادفلر حمله DDoS را با ارسال هشدار به سایت‌ها اعلام می‌کند

کلادفلر از راه اندازی سیستم هشدار جدیدی خبر داده که مشتریان سرویس‌های پولی این شرکت را از وقوع حملات DDoS باخبر می‌کند. حملات DDoS در ترافیک وب سایت یا سرویس‌های اینترنتی اختلال ایجاد کرده و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

کلادفلر از راه اندازی سیستم هشدار جدیدی خبر داده که مشتریان سرویس‌های پولی این شرکت را از وقوع حملات DDoS باخبر می‌کند.

حملات DDoS در ترافیک وب سایت یا سرویس‌های اینترنتی اختلال ایجاد کرده و در صورت فقدان سرویس‌های کاهش حملات DDoS، می‌توانند سبب از کار افتادن طولانی مدت سایت یا سرویس شوند.

از کلادفلر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان خدمات محافظت در برابر حملات DDoS یاد می‌شود و این شرکت روزانه به طور میانگین ۷۲ میلیارد تهدید را خنثی می‌کند. حال اضافه شدن سیستم نوتیفیکیشن برای حملات DDoS به کاربران اجازه می‌دهد تا حین حمله آگاهی بیشتری داشته باشند.

تا پیش از معرفی این سیستم کاربران برای آگاهی از وقوع حملات DDoS باید به طور مدارم از ابزارهای نظارتی کلادفلر استفاده می‌کردند، اما حالا می‌توانند به کمک سیستم هشدار، نوتیفیکیشن‌های حمله را بسته به نوع خدماتی که استفاده می‌کنند از طریق ایمیل یا PagerDuty دریافت کنند.

کلادفلر می‌گوید برای طراحی قالب هشدار نظر بسیاری از مشتریان را پرسیده تا از نوع اطلاعاتی که برای مشتریان اهمیت دارند باخبر شده و آن را مفید و ساده طراحی کند. به گفته این شرکت پیغام هشدار عمداً کوتاه طراحی شده و برای موضوع ایمیل نیز عبارت کاملاً سر راست DDoS Attack Detected یا حمله DDoS شناسایی شد، انتخاب شده که فقط از ایمیل رسمی این شرکت به مشتریان ارسال می‌شود.

برای فعال کردن سیستم هشدار در کلادفلر کافیست مراحل زیر را انجام داد:

  1. به داشبورد حساب کاربری خود بروید
  2. از صفحه Account Home روی تب نوتیفیکیشن کلیک کنید
  3. پس از وارد شدن به تب نوتیفیکیشن، روی Create کلیک کنید
  4. پس از انتخاب نام نوتیفیکیشن و پر کردن قسمت توضیحات، آدرس ایمیل گیرنده یا گیرندگان را وارد کنید

از آنجا که پس دریافت نوتیفیکیشن حمله احتمالاً همچنان در حال انجام است، کلادفلر لینکی به کاربران ارسال می‌کند تا جزئیات حمله را در داشبورد خود مشاهده کرده و از گزینه‌های مختلف برای ارتقای امنیت استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی