ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» با آموزش به ۹۴ هزار نفر به کار خود پایان داد

کمپین رایگان هرکجا، هر زمان، یادگیری که از اسفندماه سال گذشته همزمان با آغاز کرونا در ایران کلید خورد، با استقبال بیش از ۹۴ هزار نفر شرکت کننده به کار خود پایان داد. «زهرا رحمتیان» ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۰

کمپین رایگان هرکجا، هر زمان، یادگیری که از اسفندماه سال گذشته همزمان با آغاز کرونا در ایران کلید خورد، با استقبال بیش از ۹۴ هزار نفر شرکت کننده به کار خود پایان داد.

«زهرا رحمتیان» مدیر برگزاری این کمپین درباره ایده اولیه برگزاری این کمپین گفت که راه اندازی کمپین مجازی هرکجا، هرزمان، یادگیری همزمان با آغاز بحران کرونا و قرنطینه کلید خورد، از آنجا که دراین ایام کسب و کارها دچار مشکلات اقتصادی بودند تصمیم گرفتیم تا در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی آموزش های آنلاین و رایگانی را ارائه کنیم که با همراهی ۲۰ استاد شروع شد و در نهایت این طرح توسعه یافت و کمپین با ۱۳۳ مدرس راه خود را در فاز دوم ادامه داد.

به گفته مدیر کمپین آموزش آنلاین، در طول این کمپین بیش از ۵ میلیارد تومان آموزش رایگان به مردم ارائه شده است و نکته جالب توجه اینکه ۴۱۶ نفر از شرکت کننده ها از ۲۶ تا ۵۰ وبینار، ۲۲۲ شرکت کننده از ۵۱ تا ۱۰۰ وبینار و ۹۵ شرکت کننده نیز از بیش از ۱۰۰ وبینار یا ویدئوی وبینار استفاده کرده اند.

دوره‌ها شامل ۲۲۹ وبینار و ۹ لایو آموزشی اینستاگرام بود و تعداد وبینارها نیز در ایام تعطیلات بیشتر از همیشه بوده به طوری که طی ۱۰ روز برپایی کمپین در تعطیلات سال نو ۵۶ رویداد آنلاین برگزار شد.

به گفته رحمتیان طی مدت نیم سال برگزاری کمپین ۱۳۳ مدرس شامل اساتید مجرب و فعالان حوزه فناوری و نوآوری و استارتاپی از مجموعه های فناوری چون هم آوا، دیما، یکتانت، اکادمی ایلیا، ایسمینار و... با کمپین همکاری خوبی داشتند و عزم جدی در میان اکوسیستم فناوری برای توسعه آموزش در ایام کرونا به وجود آمد.

مدیر آکادمی اینفوگرام درباره میزان استقبال از این کمپین رایگان آموزشی عنوان کرد: «بیش از ۹۴ هزار نفر در دوره ها ثبت نام کردند. استقبال و رضایت مخاطبان از رویدادها بسیار خوب بوده براساس آمارهای ثبت شده، با ۸۲ درصد رضایت شرکت کنندگان مواجه شدیم و بسیاری افراد نیز ویدئوهای ضبط شده دوره ها را دریافت کردند.»

بر اساس گزارش‌های مسئولین این کمپین، در مدت اجرای کمپین یادگیری، ۱۶۹ هزار ساعت برنامه آموزشی در مجموع ارائه شد و ۱۳۳ مدرس از داخل و خارج کشور همراه شرکت کنندگان بودند، همچنین شرکت در این کمپین به دلیل جهانی بودن کرونا در جغرافیای بین الملل آزاد بود و شرکت کنندگانی از کشورهای خارجی نیز در آن حضور یافتند که آمار دقیق آنها هنوز ارائه نشده است.

برگزاری کمپین هرکجا، هر زمان یادگیری، آمار خوبی درباره علاقه مندی مخاطبان به موضوعات آموزش آنلاین ارائه کرد و براین اساس برنامه ریزی برای تعریف دوره های آموزشی بعدی ساده تر می‌شود. برهمین اساس چندی پیش برپایی بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ در این موسسه کلید خورده که این رویداد نیز از 20 مهرماه آغاز خواهد شد و معاونت علمی ریاست جمهوری نیز از آن حمایت می‌کند. بر اساس گفته‌های رحمتیان کارگاه‌های آنلاین دیگری نیز در دست برنامه ریزی است تا حمایت از استارتاپ‌ها و کسب و کارها در قالب دوره های آنلاین تداوم داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی