ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ثبت رکوردی بی سابقه در عرضه تلویزیون طی سه ماهه سوم ۲۰۲۰

گزارش «TrendForce » نشان می‌دهد که میزان عرضه تلویزیون‌های هوشمند طی سه ماهه گذشته در بازار جهانی با رشد چشمگیری مواجه بوده است. در این مدت سامسونگ و ال‌جی با بیشترین عرضه تلویزیون به بازارهای ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

گزارش «TrendForce » نشان می‌دهد که میزان عرضه تلویزیون‌های هوشمند طی سه ماهه گذشته در بازار جهانی با رشد چشمگیری مواجه بوده است. در این مدت سامسونگ و ال‌جی با بیشترین عرضه تلویزیون به بازارهای جهانی رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده‌اند.

در فصل سوم 2020 حدود 62.05 میلیون دستگاه تلویزیون به بازارهای جهانی عرضه شده که رشد 12.9 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته و رشد 38.8 درصدی را نسبت به سه ماهه دوم سال جاری نشان می‌دهد.

آمارهای منتشرشده از سوی TrendForce نشان می‌دهد که میزان عرضه تلویزیون در بازارهای جهانی طی سه ماهه گذشته بالاترین رکورد خود را طی سال‌های اخیر به ثبت رسانده است.

شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی، به‌عنوان بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون هوشمند در جهان، اعلام کردند که انتظار دارند سود سه ماهه سوم 2020 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش قابل توجهی داشته باشد.

در بخشی از گزارش ترندفورس به این نکته اشاره شده که با شیوع بیماری کرونا و خانه نشینی شهروندان آمریکایی، تقاضای تلویزیون در ایالات متحده 20 درصد افزایش داشته است.

آمارها نشان می‌دهد که میزان عرضه تلویزیون توسط هر پنج تولید کننده بزرگ جهان نسبت به سال قبل افزایش یافته است. در بین شرکت‌های مطرح، میزان افزایش عرضه تی‌سی‌ال در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، 52.7 درصد گزارش شده است.

در همین بازه زمانی، سامسونگ، رشد 36.4 درصدی عرضه سالیانه را به ثبت رسانده است. میزان رشد عرضه سامسونگ در فصل سوم سال جاری نسبت به سه ماهه دوم سال نیز 67.1 درصد گزارش شده است.

از میان شرکت‌های مطرح، میزان عرضه ال‌جی در فصل سوم امسال نسبت به سال گذشته 6.7 درصد افزایش داشته است. همچنین میزان عرضه تلویزیون توسط ال‌جی در فصل سوم 2020 نسبت به فصل دوم رشد 81.7 درصدی را از آن خود کرده است.

با وجودی که آمارها، افزایش عرضه در فصل سوم را نشان می‌دهد،‌ اما ترندفورس پیش‌بینی می‌کند که میزان عرضه در کل سال 2020 اندکی کمتر از آمار عرضه در سال 2019 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۷ مهر ۱۳۹۹

    نکته عجیب اینکه اسمی از تولیدکننده گان ژاپنی توشون نیست

مطالب پیشنهادی