ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزایش 58 درصدی سود فصلی سامسونگ نسبت به سال گذشته

علی رغم همه گیری کرونا و مشکلاتی که برای بسیاری از کسب و کارها در سراسر جهان به وجود آمده است، سامسونگ در فصلی سوم 2020 افزایش 58 درصدی سود را نسبت به سال گذشته تجربه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶

علی رغم همه گیری کرونا و مشکلاتی که برای بسیاری از کسب و کارها در سراسر جهان به وجود آمده است، سامسونگ در فصلی سوم 2020 افزایش 58 درصدی سود را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

گزارش مالی مقدماتی سامسونگ برای فصل سوم 2020 نشان می‌دهد کره‌ای ها در این بازه زمانی درآمد خوبی داشته‌ و به سود عملیاتی 10.6 میلیارد دلاری دست یافته‌اند. هرچند سامسونگ جزییات درآمدی را مشخص نکرده اما به گزارش رویترز، تحلیل‌گران بازار این افزایش درآمد را به فروش گوشی‌های هوشمند میان رده نسبت می‌دهند.

به نظر می‌رسد سامسونگ در فروش گوشی‌های میان رده خود به نسبت دستگاه‌های گران قیمت مانند گلکسی نوت 20 در بازار موفق‌تر ظاهر شده‌ است. به علاوه، ظاهرا فروش چیپست‌های گرافیکی کنسول‌های بازی نیز در این افزایش درآمد نقش موثری داشته‌اند.

احتمالا، یکی دیگر از عوامل اصلی تاثیرگذار در افزایش درآمد سامسونگ طی ماه‌های گذشته، به سفارش شتاب‌زده چیپست توسط هواوی مربوط می‌شود. غول فناوری چینی در بازه زمانی مجبور شد پیش از اعمال محدودیت‌های جدید ایالات متحده، بخشی از نیاز سخت افزاری خود را برای تولید به سرعت تامین کند.

علاوه بر تحلیل‌های انجام شده، یکی از تحلیل گران CNBC معتقد است در سه ماهه چهارم سال جاری نیز، سامسونگ به لطف تامین قطعات مورد نیاز گوشی‌های آیفون جدید، افزایش درآمد بیشتری را تجربه خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد گزارش مالی فصل سوم 2020 سامسونگ در دسترس نیست اما با مقایسه اجمالی درآمد و سود سه ماهه سال جاری و مدت مشابه سال قبل، جهش درآمد کره‌ای‌ها به خوبی مشهود است.

باید ببینیم سامسونگ سال 2020 را به چه درآمد و سودی به پایان خواهد رساند و درآمد سه ماهه چهارم شرکت در مقایسه با فصل قبل و مدت مشابه سال 2019 چه تفاوت‌هایی خواهد داشت. همچنین باید ببینیم سایر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند در شرایط پاندمی کرونا شرایط مالی مشابه سامسونگ را برای خود رقم زده‌اند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی