ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

الاینور دسکتاپ گیمینگ Aurora R11 را با گرافیک RTX 3090 معرفی کرد

هرچند کارت‌های گرافیک پرتوان سری انویدیا RTX 30 در بازار نایاب شده‌اند اما الاینور دسکتاپ گیمینگ Aurora R11 را رونمایی کرده که با گرافیک‌های RTX 3080 و RTX 3090 همراه شده است. سازنده برای افزایش کارایی کارت‌ها آنها را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۶

هرچند کارت‌های گرافیک پرتوان سری انویدیا RTX 30 در بازار نایاب شده‌اند اما الاینور دسکتاپ گیمینگ Aurora R11 را رونمایی کرده که با گرافیک‌های RTX 3080 و RTX 3090 همراه شده است. سازنده برای افزایش کارایی کارت‌ها آنها را با پایپ‌ لاین‌های مسی ۱۰ میلی‌متری، محفظه بخار یکپارچه و فن دوگانه همراه کرده که همگی به کاهش هر چه بیشتر دما و افزایش سرعت محاسبات کمک می‌کنند.

دیگر قطعات هم دست‌کمی از بخش گرافیک ندارند و خریدار می‌تواند تا پردازنده نسل دهم Core i9 10900KF، رم دوکاناله ۶۴ گیگابایتی با فرکانس ۲۹۳۳ مگاهرتز، ۲ ترابایت حافظه M.2 PCIe NVME و ۲ ترابایت هارد دیسک 7200 RPM را سفارش دهد.

البته دستیابی به چنین پیکربندی قدرتمندی ارزان تمام نمی‌شود برای خرید نسخه‌های مجهز به RTX 3080 و  RTX 3090 باید به ترتیب ۳۴۱۰ و ۵۰۰۳ دلار هزینه کنار بگذارید. نسخه پایه اما تنها ۸۸۲ دلار قیمت دارد و همین حالا امکان خرید آنها فراهم شده است. الاینور نسخه‌ای از سری Aurora را با پردازنده رایزن همراه کرده که در سریعترین مدل می‌توان آنرا با پردازنده ۱۶ هسته ای رایزن 9 3950X سفارش داد.

در کنار این دسکتاپ از ۲ نمایشگر گیمینگ هم رونمایی شده‌اند. مدل ۲۴.۵ اینچی «الاینور ۲۵» از نمایشگر IPS با رزولوشن 1080p، نرخ رفرش ۳۶۰ هرتز و تاخیر ۱ میلی ثانیه‌ای بهره برده و با فناوری G-SYNC انویدیا سازگاری دارد. این مانیتور از فناوری Reflex انویدیا هم پشتیبانی می‌کند که با کاهش تاخیر ورودی تا ۵۰ درصد سرعت را در بازی‌ها بیشتر می‌کند. این مدل ۹۰۰ دلاری ماه عرضه خواهد شد.

اگر HDR برایتان در اولویت است سراغ الاینور ۳۸ بروید که نمایشگری ۳۷.۵ اینچی با طراحی بدون حاشیه و نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز دارد. این مدل علاوه بر G-SYNC از DisplayHDR 600 هم پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی