ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برنامه زمانی انتشار اندروید ۱۱ برای گوشی‌های نوکیا منتشر شد

«اچ‌ام‌دی گلوبال» نقشه راه به روز رسانی اندروید 11 را برای برخی از گوشی‌های هوشمندش مشخص کرده است. این شرکت که سابقه خوبی در پشتیبانی نرم افزاری دارد، تصمیم دارد اندروید ۱۱ و قابلیت‌های آنرا ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

«اچ‌ام‌دی گلوبال» نقشه راه به روز رسانی اندروید 11 را برای برخی از گوشی‌های هوشمندش مشخص کرده است. این شرکت که سابقه خوبی در پشتیبانی نرم افزاری دارد، تصمیم دارد اندروید ۱۱ و قابلیت‌های آنرا حتی برای گوشی‌های ارزان‌قیمت خود نیز ارائه کند.

براساس نقشه راه مشخص شده، «نوکیا 8.3  5G» حداکثر تا دو ماه دیگر، نسخه اندروید 11 را دریافت می‌کند. همچنین نوکیا 8.1 که تقریباً دو سال قبل به بازار عرضه شد نیز قرار است این به روزرسانی را طی سه ماهه جاری و قبل از سال نو میلادی دریافت کند.

نوکیا 2.2 و نوکیا 5.3 که نسبتا گوشی‌های هوشمند جدیدتری هستند و به ترتیب در سال‌های 2019 و 2020 وارد بازار شدند، در فهرست دستگاه‌هایی قرار دارند که به روز رسانی را در پاییز دریافت خواهند کرد.

اچ‌ام‌دی گلوبال برنامه ریزی کرده که در فصل زمستان پنج گوشی هوشمند دیگر از جمله نوکیا 1.3، نوکیا 2.3، نوکیا 2.4، نوکیا 3.4 و نوکیا 4.2 به روز رسانی اندروید 11 را دریافت کنند.

گوشی های هوشمند دیگری همچون نوکیا وان پلاس و نوکیا 9 پیورویو نیز تابستان سال آینده به روز رسانی را دریافت خواهند کرد. تاخیر در دریافت نسخه اندروید 11 برای پرچمدار نوکیا کمی تعجب آور است ولی نشان می‌دهد که احتمالا فروش خوبی نداشته است.

باید ببینیم چقدر از این نقشه راه و برنامه ریزی انجام شده به واقعیت تبدیل می‌شود و آیا اچ‌ام‌دی گلوبال می‌تواند طبق برنامه مشخص شده، اندروید 11 را در دسترس دستگاه‌های فوق‌الذکر قرار دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی