ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی گوشی‌های سری میت ۴۰ هواوی رسما اعلام شد

هواوی به تازگی تاریخ رونمایی از پرچمداران آینده خود را اعلام کرده است. گوشی‌های سری میت ۴۰ با مشخصات فنی قدرتمند در تاریخ ۱ آبان از راه می‌رسند. هواوی تاریخ رونمایی از این محصولات را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

هواوی به تازگی تاریخ رونمایی از پرچمداران آینده خود را اعلام کرده است. گوشی‌های سری میت ۴۰ با مشخصات فنی قدرتمند در تاریخ ۱ آبان از راه می‌رسند.

هواوی تاریخ رونمایی از این محصولات را اعلام کرده، اما اطلاعاتی درباره عرضه آن‌ها منتشر نکرده، با این حال یک افشاگر به نام «Teme» از آغاز پیش فروش آن‌ها در روز معرفی در چین خبر داده است.

گوشی‌های سری میت ۴۰ که انتظار می‌رود شامل میت ۴۰، میت ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو پلاس باشند، احتمالا در تاریخ ۹ آبان وارد بازار چین خواهند شد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این گوشی‌های هوشمند نداریم، با این حال شایعات در گذشته به عرضه آن‌ها در کشورهای مختلف در سال آینده میلادی و در تعداد محدود اشاره کرده بودند.

تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه هواوی باعث شده این غول فناوری چینی در زنجیره تامین قطعات خود دچار مشکل شود که نتیجه آن، عدم دسترسی به قطعات برای فعالیت‌های عادی است. از زمانی که از همکاری میان گوگل و هواوی جلوگیری شد، کاربران در بازار جهانی به علت عدم دسترسی به سرویس‌های گوگل تمایل کمتری نسبت به خرید محصولات این کمپانی از خود نشان می‌دهند، با این حال هواوی همچنان در چین فروش بالایی دارد.

میت ۴۰

طبق شنیده‌ها، هواوی برای گوشی‌های سری میت ۴۰ چیپست کرین ۹۰۰۰ با لیتوگرافی ۵ نانومتری را درنظر می‌گیرد که احتمالا آخرین تراشه ساخت این کمپانی باشد. انتظار می‌رود بالاترین مدل به صفحه نمایش خمیده ۶.۷ اینچی مجهز شود و دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز به همراه دوربین سلفی دوگانه باشد.

انتظار می‌رود هواوی میت ۴۰ پرو پلاس به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود و قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی باشد. این دستگاه با سیستم عامل پیش اندروید ۱۱ و رابط کاربری EMUI 11 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود تا پیش از رونمایی رسمی از این گوشی‌های هوشمند، شاهد افشای اطلاعات بیشتری از آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehrdad6878
    mehrdad6878 | ۲۰ مهر ۱۳۹۹

    خداییش هیچ چیزی باعث پیشرف این قول تکنولوژی نمیشه

  • mehrdad6878
    mehrdad6878 | ۲۰ مهر ۱۳۹۹

    دمش گرم

مطالب پیشنهادی