ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ردمی نوت ۱۰ احتمالاً اولین موبایل ردمی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود

طبق گزارش یکی از افشاگران دنیای فناوری، ردمی نوت ۱۰ یا نوت ۱۰ پرو دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهند داشت و یکی از آن‌ها احتمالاً مدل ارتقا یافته گوشی شیائومی می ۱۰ تی لایت بوده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

طبق گزارش یکی از افشاگران دنیای فناوری، ردمی نوت ۱۰ یا نوت ۱۰ پرو دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهند داشت و یکی از آن‌ها احتمالاً مدل ارتقا یافته گوشی شیائومی می ۱۰ تی لایت بوده و در چین روانه بازار می‌شود.

یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی با نام کاربری Digital Chat Station در توییتر مدعی شده است که یکی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ که شماره مدل آن M2007J17C است، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و احتمالاً دوربین تله فوتو یا ماکرو خواهد داشت.

آنطور که در گزارش آمده، سری ردمی نوت ۱۰ مبتنی بر سری شیائومی می‌ ۱۰ تی است که با بررسی شماره مدل‌ها می‌توان به این موضوع پی برد. شماره مدل شیائومی می ۱۰ تی لایت M2007J17G است که حرف G در آن به معنای «گلوبال» است.

حرف C در شماره مدل M2007J17C احتمالاً به حرف اول کشور چین اشاره داشته و بنابراین سری می ۱۰ تی لایت تحت نام ردمی نوت ۱۰ با برخی تغییرات سخت افزاری به زودی در این کشور به بازار عرضه خواهد شد. می ۱۰ تی لایت اوایل مهر ماه امسال با نمایشگر LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون 750G، باتری ۴۸۲۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد که البته نسخه جهانی آن دوربین اصلی ۶۴ مگاپیگسلی دارد.

افشاگر یاد شده همچنین مشخصات ردمی نوت ۱۰ را نیز فاش کرده که این شایعه را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک می‌کند. به گفته او این موبایل از نمایشگر LCD با نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون 750G، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی برخوردار است. بنابراین ردمی نوت ۱۰ به احتمال فراوان همان می ۱۰ تی لایت با برخی تغییرات سخت افزاری خواهد بود.

مجهز شدن سری ردمی نوت ۱۰ به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی پیشرفت قابل توجهی برای این سری به شمار می‌رود و آن را همردیف محصولاتی همچون شیائومی می نوت ۱۰ و می ۱۰ تی پرو قرار می‌دهد. اگر این شایعه درست از آب دربیاید ردمی نوت ۱۰ اولین گوشی برند ردمی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی