ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مناظره انتخاباتی مجازی آمریکا به دلیل امتناع ترامپ از شرکت در آن لغو شد

دومین مناظره انتخابات ریاست جهوری ۲۰۲۰ آمریکا که قرار بود روز پنج شنبه این هفته برگزار شود، لغو شد. این مناظره قرار بود به خاطر کرونا به شکل مجازی برگزار شود ولی دونالد ترامپ گفت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

دومین مناظره انتخابات ریاست جهوری ۲۰۲۰ آمریکا که قرار بود روز پنج شنبه این هفته برگزار شود، لغو شد. این مناظره قرار بود به خاطر کرونا به شکل مجازی برگزار شود ولی دونالد ترامپ گفت در مناظره مجازی شرکت نمی‌کند.

کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا (CPD) اعلام کرد که آخرین مناظره همچنان در تاریخ ۲۲ اکتبر (اول آبان) برگزار خواهد شد. این مناظره به شکل حضوری در دانشگاه «بلمونت» (Belmont University) شهر «نشویل» واقع در ایالت «تنسی» برگزار خواهد شد و برگزارکنندگان از رعایت پروتکل‌های متعدد بهداشتی از جمله «انجام آزمایش‌ها، استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های دیگر» برای حفاظت از سلامت و امنیت شرکت کنندگان خبر داده اند.

کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا هفته گذشته پس از مبتلا شدن دونالد ترامپ به کووید-۱۹ از برگزاری دومین مناظره انتخاباتی به شکل مجازی خبر داد. «شان کانلی» (Sean Conley)، پزشک ترامپ روز پنج شنبه اعلام کرد که رییس جمهور آمریکا «دوره درمان کووید-۱۹ را پشت سر گذاشته است.» وی گفت ترامپ به طور تقریبی از امروز می‌تواند در اماکن عمومی حضور پیدا کند، ولی در مورد جدیدترین آزمایش کرونا وی که نتیجه‌اش منفی بوده سخنی به میان نیاورد.

ترامپ دوشنبه هفته گذشته پس از آنکه روز قبل پزشکان از بهبودی و واکنش مناسب بدن او به داروها خبر دادند، بیمارستان «والتر رید» را ترک کرد و به کاخ سفید بازگشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی