ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای تحویل سریعتر کالاها از فروشگاه‌های خود به عنوان مراکز توزیع استفاده می‌کند

اپل می‌خواهد از فروشگاه‌های فیزیکی خود به عنوان مراکز توزیع کالاها استفاده کند تا سرعت تحویل آن‌ها به مشتریان را افزایش دهد. در حال حاضر این کمپانی محصولات خود را از انبارها یا به صورت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

اپل می‌خواهد از فروشگاه‌های فیزیکی خود به عنوان مراکز توزیع کالاها استفاده کند تا سرعت تحویل آن‌ها به مشتریان را افزایش دهد.

در حال حاضر این کمپانی محصولات خود را از انبارها یا به صورت مستقیم از چین برای خریداران ارسال می‌کند که طبق گزارش اخیر، این موضوع تغییر خواهد کرد. محصولات موجود در انبار هم اکنون می‌توانند از شبکه‌ای نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در سراسر ایالات متحده آمریکا و کانادا برای مشتریان ارسال شوند و اپل به کارکنان اعلام کرده چنین رویه‌ای باعث تحویل سریع محصولات به مشتریانی می‌شود که در نزدیک فروشگاه‌ها زندگی می‌کنند:

«ارسال کالا از فروشگاه‌ها در سال‌های اخیر توسط برخی از فروشگاه‌های مواد غذایی انجام می‌شود و سایر خرده‌فروشان نیز از چنین استراتژی استفاده می‌کنند. این روش هزینه‌ها را کاهش داده و برای محیط زیست مفید است.»

بنابر کالایی که خریداری می‌کنید، برخی از آن‌ها تنها یک روز پس از سفارش در اختیار شما قرار می‌گیرند و اپل برای دستیابی به این هدف با «FedEX» در ایالات متحده آمریکا و «United Parcel Service» در کانادا همکاری خواهد کرد.

قابلیت ارسال کالا از فروشگاه‌ها در اختیار خریدارانی قرار می‌گیرد که حداکثر ۱۶۰ کیلومتر از فروشگاه فاصله داشته باشند، البته مشتریان نمی‌توانند گزینه ارسال از فروشگاه را انتخاب کرده یا از این موضوع که دستگاه از فروشگاه برای آن‌ها ارسال شده، اطلاع پیدا کنند. انتخاب محل ارسال فروشگاه برعهده تیم عملیاتی این غول دنیای فناوری خواهد بود.

طبق گزارش اخیر، اپل به همراه شمار کمی از فروشگاه‌ها شروع به آزمایش این روش کرد که به تدریج تعداد آن‌ها افزایش پیدا کرد، البته تمام فروشگاه‌ها در این طرح مشارکت ندارند.

تنها چند روز دیگر اپل در مراسم «Hi, Speed» از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ به همراه محصولات دیگری مانند نسخه کوچکتر هوم پاد و ایرپاد استودیو رونمایی خواهد کرد و با استراتژی جدید، برخی کاربران سریعتر به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.

اپل ماه گذشته میلادی از اپل واچ سری ۶ و SE رونمایی کرد، با این حال بسیاری از سفارش‌های اولیه مستقیما از چین برای کاربران ارسال شدند که زمان تحویل آن‌ها را افزایش داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی