ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا با معرفی لوازم خانگی هوشمند به رقابت با بزرگان این صنعت می‌رود

موتورولا با ساخت گوشی‌های هوشمندش شناخته می‌شود؛ اما این شرکت با توجه به کاهش فروشی که در یک سال گذشته داشته است، تصمیم به گسترش محصولات خود به دیگر حوزه‌ها گرفته است. حالا این تولیدکننده ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

موتورولا با ساخت گوشی‌های هوشمندش شناخته می‌شود؛ اما این شرکت با توجه به کاهش فروشی که در یک سال گذشته داشته است، تصمیم به گسترش محصولات خود به دیگر حوزه‌ها گرفته است. حالا این تولیدکننده تلفن همراه با  همکاری فروشگاه هندی «FlipKart»، اولین مجموعه لوازم خانگی خود را که همگی هوشمند هستند را معرفی کرده است.

اولین مجموعه لوازم خانگی موتورولا در هند معرفی شده و شامل یخچال، دستگاه تهویه هوا و حتی ماشین لباسشویی است و فروش آن‌ها از روز ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) در سایت «Flipkart» آغاز خواهد شد. همچنین این شرکت با معرفی اولین تلویزیون هوشمندی که از اندروید ۱۰ بهره می برد، سری تلویزیون‌های خود را در هند به روزرسانی کرده است.

تمامی لوازم خانگی موتورولا قابلیتی دارند که این شرکت نام «TruWiFi» را برای آن انتخاب کرده است. این قابلیت مانند دیگر لوازم خانگی هوشمند، به کاربر اجازه می‌دهد تا لوازم خانگی خود را مستقیما از طریق تلفن همراه کنترل کند. حتی برنامه‌های ویژه‌ای برای این قابلیت وجود دارد که سفارشی‌سازی‌های پیشرفته‌تر و ویژگی‌هایی مانند اعلان تمیز شدن لباس‌ها یا مشکلات یخچال را به کاربر اطلاع می‌دهد.

سری دستگاه‌های تهویه هوای موتورولا علاوه بر قابلیت «TruWiFi»، از فناروی «SurroundCoolX» بهره می برد که به گفته این شرکت خنک کنندگی همه جانبه‌ ارائه می‌دهد. دستگاه‌های تهویه با اینورتر دوگانه، کمپرسور دوار دوگانه، فن پنج سرعته و پره چهار طرفه عرضه می‌شوند و دارای حالت‌های رطوبت‌زدایی، حالت خواب و حالت خودکار هستند و می‌توانند به صورت خودکار دستگاه را تمیز کنند. دامنه عملکردی این دستگاه‌ها بین ۱۶ تا ۳۱ درجه سانتیگراد است و در دمای محیط بین ۱۸ تا ۶۰ درجه کار می‌کنند.

یخچال‌های هوشمند موتورولا نیز مانند دستگاه‌های تصفیه هوا از قابلیت «TruWiFi» بهره می‌برند و علاوه بر آن، دارای سنسورهای «TruSmart» هستند که به نظارت دقیق بر خنک‌سازی کمک می‌کنند. این یخچال‌ها از چهار حالت هوشمند «Super Freeze»، «Super Cool»، «Drinks» و «Holiday» برخوردار هستند. این حالت‌ها به تنظیم سطح خنک‌کنندگی یخچال کمک می‌کنند. مدل‌های ۵۰۷ و ۵۳۳ لیتری این یخچال‌ها نیز همراه با یک دیسپنسر آب عرضه می‌شوند و تمامی مدل‌های یخچال پنل لمسی LED دارند.

ماشین‌های لباسشویی موتورولا نیز از فناوری «TruWiFi» و سنسورهای  «TruSmart» استفاده می‌کنند. در این دستگاه‌ها یک چیپست داخلی برای برقراری ارتباط با گوشی‌های هوشمند و مقاومت در برابر میزان ولتاژ وجود دارد. این ماشین‌های لباسشویی توانایی اضافه کردن لباس در حین شستشو را دارند و اینورتر دیجیتال آن‌ها به مدت ۱۰ سال گارانتی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی