ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گلکسی زد فولد ۳ احتمالاً سه نمایشگر خواهد داشت

پتنت جدید سامسونگ نشان می‌دهد که این سازنده کره‌ای در فکر مجهز کردن گلکسی زد فولد ۳ به نمایشگر سوم است که درون لولا قرار خواهد گرفت. سامسونگ پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

پتنت جدید سامسونگ نشان می‌دهد که این سازنده کره‌ای در فکر مجهز کردن گلکسی زد فولد ۳ به نمایشگر سوم است که درون لولا قرار خواهد گرفت.

سامسونگ پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که در واقع برای نسخه‌ای از گلکسی زد فولد ۲ با «نشانگر LED» در قسمت لولا است. خبرگزاری هلندی LetsGoDigital با توجه به این سند ثبت اختراع، شمایل احتمالی گوشی تاشوی بعدی سامسونگ را ترسیم کرده که در قسمت لولای آن یک پنل باریک LED قرار گرفته است.

آنطور که در قسمت توضیحات پتنت آمده، لولای گلکسی زد فولد بعدی دارای چندین چراغ LED خواهد بود که با لایه‌ای از پوشش نیمه شفاف پوشانده شده است. با این کار چراغ‌ها از صدمات بیرونی در امان بوده و نور از طریق پوشش به بیرون تابیده خواهد شد. چراغ‌ها توانایی تاباندن نورهای قرمز، آبی، سبز و سفید و ترکیب آن‌ها برای خلق رنگ‌های دیگر را دارند.

این نشانگر کاربر را از اطلاعاتی نظیر نوتیفیکیشن‌ها، تماس و پیامک‌ها باخبر خواهد کرد. کاربر برای مشاهده چنین اطلاعاتی خصوصاً زمانی که گوشی در حالت ویبره یا بی‌صدا قرار گرفته نیاز به باز کردن گوشی دارد، ولی به کمک نشانگر LED حتی در صورت پوشانده شدن نمایشگر بیرونی قادر به مطلع شدن از نوتیفیکیشن‌های جدید خواهد بود.

سامسونگ تنها شرکتی است که توانسته سه گوشی تاشو را به بازار عرضه کند و اگر شایعه‌ها صحت داشته باشند، به زودی شاهد معرفی چندین گوشی تاشوی جدید از این سازنده کره‌ای خواهیم بود.

سامسونگ احتمالاً فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۹۹) در رویداد Galaxy Unpacked از سری گلکسی S21 و گلکسی Z فلیپ ۲ رونمایی خواهد کرد. گلکسی زد فولد ۳ و احتمالاً سری نوت ۲۱ نیز در نیمه دوم ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی