ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی: از مراسم «Hi, Speed» اپل چه انتظاری داریم؟

اپل روز سه‌شنبه ۲۲ مهر ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه قرار است از جدیدترین آیفون‌های خود رونمایی کند. این آیفون‌ها به همراه چندین محصول دیگر که مدت‌هاست شایعاتی در رابطه با ویژگی‌هایشان شنیده می‌شوند، به زودی به ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۲۱:۲۶

اپل روز سه‌شنبه ۲۲ مهر ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه قرار است از جدیدترین آیفون‌های خود رونمایی کند. این آیفون‌ها به همراه چندین محصول دیگر که مدت‌هاست شایعاتی در رابطه با ویژگی‌هایشان شنیده می‌شوند، به زودی به دست کاربران خواهد رسید. در این ویدیو به این محصولات پرداخته و آن چه که تا الان در رابطه با این محصولات منتشر شده را با هم مرور می‌کنیم.

مهمترین محصولی که سه‌شنبه منتشر خواهد شد، آیفون است. اپل برای امسال ۴ آیفون در نظر گرفته: آیفون ۱۲ مینی ۵.۴ اینچی، آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی و در نهایت آیفون ۱۲ پرو مکس ۶.۷ اینچی. وجه اشتراک این ۴ آیفون در پردازنده A14 بایونیک، پشتیبانی از 5G و دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید و اولتراواید است. دو نسخه پرو، از رم ۶ گیگابایت و دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی هم بهره می‌برند.

همچنین طراحی این آیفون‌ها شبیه آیفون ۴ یا آیپد پرو خواهد بود؛ یعنی از لبه‌هایی تخت برخوردار خواهند بود. همچنین گفته می‌شود قیمت این ۴ آیفون از ۷۰۰ دلار تا ۱۱۰۰ دلار برای ظرفیت حافظه پایه در نظر گرفته شده است. خبر خوب شروع پیکربندی حافظه دو نسخه پرو از ۱۲۸ گیگابایت و خبر بد نبود آداپتور و ایرباد‌ها درون جعبه است.

محصولات بعدی که گفته می‌شود همراه این ۴ آیفون معرفی شوند، ایرتگ‌ها، ایرپاد استودیو، هوم‌پاد مینی و احتمالا اولین مک‌بوک با پردازنده اختصاصی آرم خواهند بود. البته مورد آخر شاید روز سه‌شنبه معرفی نشود. با این حال این را در نظر بگیرید که ممکن است مشخصات فنی این محصولات متفاوت باشد یا شاید حتی برخی از آن‌ها در مراسم «Hi, Speed» روز سه‌شنبه معرفی نشوند.

البته از آن‌جایی که اپل همواره علاقه دارد کاربران و علاقه‌مندان محصولاتش را کنی غافل‌گیر کند، باید انتظار هر چیزی را داشته باشیم. حتی ممکن است با مراسمی کوتاه مانند آنچه که در «Time Flies» دیده بودیم، طرف باشم. در هر صورت سه‌شنبه ساعت ۸ شب دیجیاتو را از شبکه‌های اجتماعی دنبال و همراه ما به صورت زنده مراسم را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی