ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لاک‌پشت‌های نینجا
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی TMNT: Mutant Madness؛ بازگشت لاکپشت‌های نینجا

اگر از طرفداران سری لاک‌پشت‌های نینجا هستید خبر خوبی برایتان داریم. چهار لاک‌پشت مبارز دوباره با بازی TMNT: Mutant Madness به موبایل‌ها برگشته‌اند؛ عنوانی که این بار تمام کاراکترهای محبوب سری را در خود جا ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

اگر از طرفداران سری لاک‌پشت‌های نینجا هستید خبر خوبی برایتان داریم. چهار لاک‌پشت مبارز دوباره با بازی TMNT: Mutant Madness به موبایل‌ها برگشته‌اند؛ عنوانی که این بار تمام کاراکترهای محبوب سری را در خود جا داده. از کیسی جونز و اپریل گرفته تا استاد اسپلینتر.

TMNT: Mutant Madness داستان کلیشه‌ای همیشگی سری را تعریف می‌کند؛ دوناتلو، میکل آنجلو، رافائل و لئوناردو، چهار لاک‌پشت جهش‌یافته دوست‌داشتنی که باید ناجی دنیا باشند و هیچ کس دیگری به غیر از آن‌ها نمی‌تواند جلوی هرج و مرج را بگیرد.

اما بر خلاف این داستان کلیشه‌ای، گیم پلی بازی حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد. Kongregate در این نسخه از لاک‌پشت‌های نینجا از گیم‌پلی اکشن محض همیشگی سری فاصله گرفته و بازی را در سبک RPG منتشر کرده، بنابراین دیگر از اکشن‌های پر زد و خورد و دکمه‌زدن‌های بی‌هدف خبری نیست و باید مبارزات را با حوصله و استراتژی پیش‌ ببرید.

لاک‌پشت‌های نینجا

همین موضوع، یعنی استفاده از سبک نقش آفرینی که با المان‌های بازی‌های سبک آیدل هم همراه شده، گیم‌پلی نسبتا جذابی را برای TMNT: Mutant Madness به ارمغان آورده که می‌تواند در سرگرم کردنتان (اگر علاقه‌مند به سبک نقش‌‌آفرینی باشید) موفق باشد.

TMNT جدید شیوه مبارزه را به دست خودتان سپرده. یا می‌توانید کار را به طور دستی پیش ببرید، یا به سبک و سیاق بازی‌های آیدل مبارزات را به حالت خودکار (Auto) برده و بیشتر از درگیر بازی شدن، تماشاچی باشید. البته همیشه با لمس کردن اسم هر کاراکتر می‌توانید از قدرت‌های ماورایی مخصوص آن استفاده کنید.

پیروزی شما در مبارزه، فقط و فقط به استراتژی خوب و درست احتیاج دارد. بنابراین بازی به شما این امکان را داده که قبل از شروع هر مبارزه کاراکترها را با توجه به توانایی‌هایشان در موقعیت‌های مختلفی در زمین مبارزه بچینید. یک چینش اشتباه، می‌تواند تمام نقشه‌هایتان را نقش بر آب کند و این یکی از عوامل جذابیت بازی به شمار می‌آید.

هر چه در بازی جلوتر می‌روید و در مبارزات پیروز می‌شوید، می‌توانید کاراکترهای جدید با قدرت‌های بهتر آزاد کنید. البته برای کسانی که می‌خواهند از اول بازی همه کاراکترها را داشته باشند هم امکان پرداخت درون برنامه‌ای وجود دارد.

لاک‌پشت‌های نینجا

یکی از عوامل جذابیت TMNT جدید، لول دیزاین خوب بازیست. شبکه‌ی زیرزمینی که همیشه خانه‌ی لاک‌پشت‌های نینجا و استاد اسپلینتر بوده، در طراحی این نسخه برجسته‌تر از همیشه شده و اتاق‌های زیرزمینی بخش‌هایی از بازی هستند که در هر کدام یک اتفاق تازه منتظر شماست. با سر زدن به این اتاق‌ها و کامل کردن مراحل داخل آن‌ها می‌توانید جایزه به دست بیاورید یا در بخش های جدیدی با بقیه بازیکن‌ها مبارزه کنید.

در مجموع اگر بتوانید با سبک و سیاق جدید TMNT: Mutant Madness کنار بیایید، احتمالا بتوانید از آن لذت ببرید. بازی لول دیزاین و مبارزات خوبی دارد و جزئیات بازی چشم‌گیر هستند و همه این‌ها در کنار هم می‌توانند ساعات خوب و مفرحی را برایتان رقم بزنند.

بازی TMNT: Mutant Madness برای پلتفرم‌های iOS و اندروید منتشر شده که از پایین مطلب می‌توانید آن را دانلود کنید.

 TMNT: Mutant Madness

TMNT: Mutant Madness

سازنده: Kongregate قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 337.9/143 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی