ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر از کیس‌ تاماهاک با پنل‌های شیشه‌ای و سیستم نورپردازی رونمایی کرد

در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES ریزر تاماهاک برای اولین بار به نمایش گذاشته شد که یک کیس همراه با اینتل NUC 9 و RTX 2080 Ti بود، حالا شاهد رونمایی از کیس‌ تاماهاک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES ریزر تاماهاک برای اولین بار به نمایش گذاشته شد که یک کیس همراه با اینتل NUC 9 و RTX 2080 Ti بود، حالا شاهد رونمایی از کیس‌ تاماهاک هستیم.

کیس‌ تاماهاک در دو اندازه به عنوان کیس ITX و ATX وارد بازار می‌شود تا کاربران در ساخت کامپیوتر خود آزادی عمل داشته باشند. در گذشته این کمپانی برای تولید کیس‌های کامپیوتر با شرکت‌های شخص ثالث مانند «NZXT» همکاری داشته، با این حال برای اولین بار این کمپانی بدون کمک برند دیگری کیس تولید کرده است.

سازندگان کیس از استانداردهای RGB در محصولات خود استفاده می‌کنند و کیس‌ تاماهاک از سیستم نورپردازی «Chroma» ریزر بهره می‌برد که جذابیت بالایی دارد، البته این کیس به رابطی مجهز شده که امکان همگام‌سازی آن با RGB سایر کمپانی‌ها را فراهم می‌کند.

کیس‌ تاماهاوک

کیس‌ تاماهاک در مقایسه با گذشته تغییراتی را تجربه کرده، با این حال همچنان کاربران می‌توانند درون آن قطعات قدرتمندی قرار دهند. در نسخه ITX این محصول شما می‌توانید کارت‌های گرافیک فول سایز را مورد استفاده دهید.

نسخه ATX این کیس فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌توان از آن برای سیستم خنک‌کننده مایع استفاده کرد. این محصول در بخش جلویی از رادیاتورهای ۳۶۰ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای فضای کافی برای قرارگیری دو فن ۱۴۰ میلی‌متری در بخش بالایی است. هر دو کیس جدید ریزر از یک فن در بخش پشتی خود بهره می‌برند.

کیس‌ تاماهاوک

ریزر تلاش زیادی برای سیستم مدیریت کابل‌ها درون این کیس‌ها انجام داده است. این سیستم به شما اجازه می‌دهد تعداد بالایی از کابل‌ها را بدون ایجاد محدودیت برای جریان هوا، مخفی کنید. در دو طرف این محصول شاهد قرارگیری پنل‌های شیشه‌ای هستیم، بنابراین می‌توانید به راحتی داخل آن را ببینید.

انتظار می‌رود نسخه‌های مختلف این کیس در پاییز ۲۰۲۰ وارد بازار شوند. قیمت نسخه ITX برابر ۱۸۰ دلار است و نسخه بزرگتر، ATX با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی