ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد بهتر کرین ۹۰۰۰ نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در نتایج بنچمارک

هواوی در تاریخ ۱ آبان از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی می‌کند و حالا نتایج بنچمارک گیک بنچ میت ۴۰ پرو فاش شده که عملکرد پردازنده کرین ۹۰۰۰ را مشخص می‌کند. پرچمدارهای آینده هواوی به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

هواوی در تاریخ ۱ آبان از گوشی‌های سری میت ۴۰ رونمایی می‌کند و حالا نتایج بنچمارک گیک بنچ میت ۴۰ پرو فاش شده که عملکرد پردازنده کرین ۹۰۰۰ را مشخص می‌کند.

پرچمدارهای آینده هواوی به جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده این کمپانی مجهز خواهند شد که انتظار می‎‌رود با نام کرین ۹۰۰۰ از راه برسد. این چیپست با لیتوگرافی ۵ نانومتری توسعه پیدا می‌کند و به نظر می‌رسد در نسخه پایه گوشی‌های سری میت ۴۰ توسط ۸ گیگابایت رم همراهی می‌شود.

به تازگی گوشی هواوی میت ۴۰ پرو در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده و توانسته در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۱۰۲۰ و ۳۷۱۰ را کسب کند که خبر از عملکرد بالاتر از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس می‌دهد. با این وجود چندان نمی‌توان به این نتایج اعتماد کرد و شاید دستگاه موجود در این بنچمارک دستکاری شده باشد.

میت ۴۰ پرو

کرین ۹۰۰۰ پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین چیپست هواوی خواهد بود، با این حال به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا و همچنین عدم قبول سفارشات این کمپانی از سوی TSMC، تعداد کمی از این تراشه در اختیار این غول فناوری چینی قرار گرفته است. اخیرا گزارشی درباره دریافت مجوز از سوی TSMC برای ادامه همکاری با هواوی منتشر شده که البته از امکان ساخت تراشه‌های قدیمی با لیتوگرافی ۲۸ نانومتری خبر می‌دهد که دیگر در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

طبق بنچمارک اخیر، هواوی میت ۴۰ پرو با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ از راه می‌رسد. تا به امروز چندین رندر از گوشی‌های سری میت ۴۰ منتشر شده که ما را با طراحی این محصولات آشنا می‌کند.

انتظار می‌رود این سری از گوشی‌های هواوی شامل نسخه استاندارد، پرو و پرو پلاس باشند که بالاترین نمونه احتمالا به نمایشگر خمیده ۶.۷ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز و دوربین سلفی دوگانه به همراه دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Amir1987
    Amir1987 | ۲۴ مهر ۱۳۹۹

    هواوی همیشه بهترین بوده،بهترین کیفیت ساخت توی سری میت ،مشتری جذب کرده و مشتری های خاص خودشو داره،میت ۴۰ با این دوربین و پردازنده به نظرم بهترین پرچمدار نسبت به تمامی رقبا ست،

  • i.Mehdii
    i.Mehdii | ۲۴ مهر ۱۳۹۹

    سری میت همیشه به نسبت بقیه پرچمدارا بالاتر و حرفه ای تر بوده چه از لحاظ سخت افزار چه تو قسمت دوربین و بقیه امکانات

  • Mohsen1371
    Mohsen1371 | ۲۴ مهر ۱۳۹۹

    هواوی همیشه گوشی های پرقدرت و با کیفیت طراحی میکنه واسه کاربراش و از همه مهم تر طراحی زیبا و با قیمت مناسب

  • feric1990
    feric1990 | ۲۴ مهر ۱۳۹۹

    هواوی تاریخ می نویسد? انصافا هم دیگه باید به نتایج بنچمارک استناد کرد ایول هواوی‌کایرین ۹۰۰۰

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی