ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصویر و برخی مشخصات وان پلاس 8T‌ پیش از رونمایی رسمی

تصویر منتسب به پنل پشتی وان پلاس 8T دروبین چهارگانه‌ای را به تصویر می‌کشد که ظاهرا میزبان سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است. «ایشان آگاروال» یکی از افشاگران معروف این تصویر را به اشتراک گذاشته است ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

تصویر منتسب به پنل پشتی وان پلاس 8T دروبین چهارگانه‌ای را به تصویر می‌کشد که ظاهرا میزبان سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است.

«ایشان آگاروال» یکی از افشاگران معروف این تصویر را به اشتراک گذاشته است و این در حالی است که انتظار می‌رود فردا وان پلاس 8T به صورت رسمی معرفی شود.

وان پلاس 8T نسخه تکامل‌ یافته‌تر وان پلاس 8 است که برخی مشخصات نسخه 8 پرو را نیز با قیمت پایین‌تری در خود جای می‌دهد. وان پلاس 8T از نمایشگر 6.55 اینچی OLED با رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برد. پنل پشتی دستگاه مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی به علاوه دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

به نظر نمی‌رسد که وان پلاس قصد داشته باشد مانور زیادی روی دوربین گوشی هوشمند جدید وان پلاس بدهد و احتمالا دستگاه جدید از نظر مشخصات ماژول دوربین، حرف تازه‌تری نسبت به وان پلاس 8 نخواهد داشت.

گوشی هوشمند جدید با باتری 4500 میلی آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع 65 واتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین شاهد عرضه نسخه پرو وان پلاس 8T به بازار نخواهیم بود. با این حال پای یک نسخه دیگر در میان خواهد بود که از ظرفیت حافظه رم 12 گیگابایتی بهره خواهد برد و به نظر می‌رسد در قلب تپنده دستگاه، چیپست اسنپدراگون 865 جای گیرد.

وان پلاس 8T با سیستم عامل اندروید 11 برپایه Oxygen OS 11 رونمایی خواهد شد و از مزایایی مانند حالت همیشه روشن نمایشگر درکنار تغییراتی در رابط کاربری بهره خواهد برد. چند روز قبل نیز وان پلاس تیزری رسمی از گوشی هوشمند جدید خود منتشر کرد که طراحی ظاهری آن را به خوبی نشان می‌داد.

انتظار می‌رود وان پلاس 8T فردا در رویدادی آنلاین رونمایی شود. باید ببینیم در نهایت وان پلاس گوشی هوشمند جدید خود را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی