ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ مشخص شد

اپل امشب در مراسم خود از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برند و با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. در مراسم امشب شاهد رونمایی از ۴ گوشی هوشمند جدید ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۱

اپل امشب در مراسم خود از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برند و با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند.

در مراسم امشب شاهد رونمایی از ۴ گوشی هوشمند جدید اپل شامل آیفون ۱۲ مینی به همراه آیفون ۱۲ و نسخه‌های پرو و پرو مکس بودیم. تمام این گوشی‌ها به نمایشگر OLED مجهز شده‌اند و از شبکه 5G بهره می‌برند، با این حال اندازه نمایشگر و سیستم دوربین آن‌ها متفاوت است.

آیفون ۱۲ مینی به عنوان ارزان‌ترین عضو این خانواده با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قیمت پایه برابر با ۶۹۹ دلار دارد و برادر بزرگتر آن یعنی آیفون ۱۲ با قیمت پایه ۷۹۹ دلار وارد بازار می‌شود. آیفون ۱۲ مینی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار به فروش می‌رسد و آیفون ۱۲ با این میزان حافظه داخلی به ترتیب قیمتی برابر ۸۴۹ و ۹۴۹ دلار دارد.

پیش فروش آیفون ۱۲ از تاریخ ۲۵ مهر ماه آغاز شده و از تاریخ ۲ آبان در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. پیش فروش نسخه مینی از تاریخ ۱۶ آبان آغاز می‌شود و از تاریخ ۲۳ آبان وارد فروشگاه‌ها خواهد شد.

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ پرو در نسخه پایه مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد و نسخه پرو مکس نیز قیمتی برابر ۱۰۹۹ دلار دارد. آیفون ۱۲ پرو در نسخه‌های مجهز به ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب قیمتی برابر ۱۱۴۹ و ۱۳۴۹ دلار دارد و برادر بزرگتر آن با این میزان حافظه‌های داخلی به ترتیب با قیمت ۱۲۴۹ و ۱۴۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

پیش فروش آیفون ۱۲ پرو از تاریخ ۲۵ مهر ماه آغاز شده و در تاریخ ۲ آبان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. پیش فروش نسخه پرو مکس از تاریخ ۱۶ آبان شروع می‌شود و کاربران در تاریخ ۲۳ آبان به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alborz Kaydani
    Alborz Kaydani | ۲۳ مهر ۱۳۹۹

    گندشو دراوردن واقعا...گوشی 700 دلاری توی سال 2020 با حافظه 64 گیگ؟...متاسفم واس کاربری که بخاد بخره از سری 12 ایفون...شارژر و هندزفری رو هم که از جعبه حذف کردن، علنا دارن به ریشمون میخندن...

مطالب پیشنهادی