ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با لوازم جانبی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو آشنا شوید

بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل در رویدادی باشکوه، گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۲ را معرفی کرد. چهار عضو اصلی این خانواده آیفون ۱۲ ، آیفون ۱۲ مینی ، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۷

بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل در رویدادی باشکوه، گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۲ را معرفی کرد. چهار عضو اصلی این خانواده آیفون ۱۲ ، آیفون ۱۲ مینی ، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس هستند.

اپل در کنار رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید، وسایل جانبی این گوشی‌های هوشمند از جمله کیس سیلیکونی، کیس شفاف، کیف پول چرمی، شارژر بی‌سیم مگ سیف و آداپتور شارژر جدید 20 وات را نیز معرفی کرد.

کیس سیلیکونی گوشی‌های آیفون ۱۲ و نسخه پرو آن در ۸ رنگ به بازار عرضه می‌شود. داخل کیس آهنربایی تعبیه شده است. گوشی‌های سری آیفون ۱۲ مجهز به سیستمی به نام «مگ سیف» هستند که به واسطه این سیستم مجهز به آهنربای داخلی هستند و هنگام شارژ شدن، پد شارژر به بدنه گوشی کاملا قفل می‌شود. کیس‌های سیلیکونی گوشی‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو با قیمت ۴۹ دلار در آمریکا و ۵۵ یورو در اروپا در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

علاوه بر کیس‌های سیلیکونی، اپل کیس شفاف نیز برای آیفون ۱۲ و نسخه پرو آن معرفی کرده است. جنس این کیس شفاف ترکیبی از پلی کربنات شفاف با مواد انعطاف پذیر است. در نظر داشته باشید که کیس‌های شفاف این دو گوشی هوشمند نیز دارای آهن ربا هستند. کاربران می‌توانند کیس‌های شفاف را با قیمت ۴۹ دلار در ایالات متحده و ۵۵ دلار در اروپا خریداری کنند.

علاوه بر کیسه سیلیکونی و کیس شفاف، اپل وسیله جانبی دیگری به نام کیف پول چرمی یا «Leather Wallet» معرفی کرده است. کیف پول چرمی روی پنل پشتی گوشی ‌ای جدید آیفون قرار می گیرد. در نتیجه کاربران می‌توانند کارت شناسایی و کارت‌های بانکی خود را در کیف قرار دهند.

کیف پول چرمی جدید در ۴ رنگ و با قیمت ۵۹ دلار در ایالات متحده و ۶۵ یورو در اروپا به فروش می‌رسد.

شارژر بی‌سیم جدید مگ سیف با فناوری شارژ سریع ۱۵ وات یکی دیگر از تجهیزات جانبی است که اپل معرفی کرده است. قیمت این شارژر ۳۹ دلار آمریکا یا ۴۵ یورو است. البته کاربران می‌توانند از شارژرهای «چی» یا همان Qi با توان 7.5 وات هم آیفون‌های جدید را شارژ کنند.  گوشی‌های جدید آیفون از فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کنند.

اپل تصمیم گرفته گوشی‌های هوشمند جدید سری آیفون ۱۲ را بدون شارژر و هدفون به بازار عرضه کند. کاربرانی که نیاز به خرید آداپتور شارژر دارند، می‌توانند شارژر ۲۰ وات USB-C جدید اپل را خریداری کنند. قیمت شارژر ۲۰ وات جدید ۱۹ دلار در آمریکا و ۲۵ یورو در اروپا تعیین شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی