ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مقایسه آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی با رقبای اندرویدی همرده

اپل دیشب در مراسم خود از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد که باید در بازار با محصولات اندرویدی زیادی رقابت کنند. در این مطلب قصد داریم ارزان‌ترین مدل‌های این سری را با چندین رقیب ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

اپل دیشب در مراسم خود از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد که باید در بازار با محصولات اندرویدی زیادی رقابت کنند. در این مطلب قصد داریم ارزان‌ترین مدل‌های این سری را با چندین رقیب اندرویدی مقایسه کنیم.

همانطور که انتظار داشتیم، اپل دیشب ۴ گوشی از سری آیفون ۱۲ شامل آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی به همراه نسخه‌های پرو آن‌ها را معرفی کرد. در گذشته نسخه‌های پرو این محصولات را با پرچمداران اندرویدی بازار مقایسه کرده‌ایم و حالا می‌خواهیم نسخه‌های ارزان‌قیمت آن‌ها را با رقبای اندرویدی مقایسه کنیم.

آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی به ترتیب در نسخه پایه قیمتی برابر ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار دارند که انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به اکوسیستم اپل محسوب می‌شوند، با این حال در برابر رقبای اندرویدی هم قیمت چه عملکردی از خود نشان می‌دهند؟

یکی از رقبای اصلی این محصولات، جدیدترین عضو خانواده گلکسی S20 یعنی گلکسی S20 FE است که با قیمت پایه ۶۹۹ دلار به فروش می‌رسد. در حالی که گوشی‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی به ترتیب نمایشگر ۶.۱ و ۵.۴ اینچی دارند، رقیب کره‌ای آن‌ها از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بهره می‌برد که همین موضوع باعث شده نسبت به نمایندگان اپل تراکم پیکسلی کمتری داشته باشد.

گوشی‌های اپل دوربین اصلی دوگانه دارند، در حالی گلکسی S20 FE به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است. یکی دیگر از تفاوت‌ها میان این محصولات مربوط به وزن بالاتر نماینده سامسونگ نسبت به دو گوشی اپل و استفاده از سیستم فیس آیدی در گوشی‌های سری آیفون ۱۲ می‌شود.

از رقیبان دیگر این محصولات می‌توان به وان پلاس ۸ و می ۱۰ اولترا اشاره کرد که هردوی آن‌ها نمایشگر بزرگتری دارند و به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز شده‌اند. نماینده شیائومی دارای دوربین اصلی چهارگانه است و وان پلاس ۸ از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد. در ادامه مقایسه مشخصات این ۵ گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ali ghasemian
    Ali ghasemian | ۲۳ مهر ۱۳۹۹

    مدیران اپل که سالهای قبل اعلام کردند که چشم انسان تراکم بیشتر از ۳۰۰ پیکسل بر اینچ رو تشخیص نمیده، چطوره شده که حالا با بالاترین تراکم به دنیای رقابت وارد شدند؟

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۲۴ مهر ۱۳۹۹

      به همان دلیل که آقایون قبلامیگفتن تحریم واسه مانعمته،، ولی حالاهرچی میشه زرتی میگن خب تحریمیم

  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۲۳ مهر ۱۳۹۹

    بنظر من هیچ وجه مشترکی بین گوشیهای سامسونگ یا هر برندی که از سیستم عامل آندروید استفاده میکنند با گوشیهای کمپانی اپل وجود ندارد چه از نظر سیستم عامل چه پردازنده، دوربین، امنیت و کیفیت ساخت آیفون بالاتر است

    • dariush eghbali
      dariush eghbali | ۲۴ مهر ۱۳۹۹

      کاملادرست میفرمایید??

مطالب پیشنهادی