ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش 2020 مشخص شدند

موزه تاریخ طبیعی لندن، برندگان مسابقه سالانه عکاسی حیات وحش 2020 را اعلام کرد و ببر ماده‌ای که خود را به آغوش درخت سپرده بود، برنده جایزه اصلی مسابقه شد. «سرگی گورشکوف» عکاس برگزیده امسال ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

موزه تاریخ طبیعی لندن، برندگان مسابقه سالانه عکاسی حیات وحش 2020 را اعلام کرد و ببر ماده‌ای که خود را به آغوش درخت سپرده بود، برنده جایزه اصلی مسابقه شد.

«سرگی گورشکوف» عکاس برگزیده امسال برای گرفتن این عکس یازده ماه زمان صرف کرده بود تا بتواند مخفیانه از ببر ماده عکس بگیرد.

در بین عکس‌های ثبت شده، تصویری از روباه ، اسب آبی و خرس قطبی نیز دیده می‌شود. عکس برگزیده دیگر این مسابقه توسط عکاس 13 ساله نروژی، «لیینا هایکینن» گرفته شده که روباهی را در حال شکار نشان می‌دهد.

«استیو وینتر» آمریکایی جایزه عکس ژورنالیسی حیات وحش را در این مسابقه به خود اختصاص داد. وی عکس زیبایی از ببرهای معروف پارک «اوکلاماها» به نام‌های «کارل»، «دانیل» و «انزو» گرفته است.

«الیو ایستربروک» نیز در رده عکاسان در گروه سنی 11-12 ساله، به عنوان برنده اعلام شد. وی در برنامه‌ای یک روزه با خانواده خود به جزایر فارن در انگلیس سفر کرده بود و عکس زیبا را در همان منطقه گرفته بود.

«متیو ماران»، عکاس بریتانیایی که به مدت چهار سال است از روباه‌های شمال لندن عکس می‌گیرد، تصویری از روباهی که موش‌های قهوه‌ای را شکار کرده گرفته بود و توانست یکی دیگر از برندگان این مسابقه باشد.

«هانا ویجیان»، نوجوان کانادایی نیز در رده عکاسی در گروه سنی 15 تا 17 سال شرکت کرد و با ارائه تصویری از خرس قهوه‌ای که ماهی قزل آلا شکار کرده، یکی دیگر از برندگان مسابقه شد.

یکی دیگر از برندگان این مسابقه، «خیمه کولبراس»، عکاس اسپانیایی است که از عنکبوتی در حال بلعیدن تخم‌های قورباغه عکس گرفته است.

«آرشدیپ سینگ» از هند در سفر کاری با پدرش به ویتنام رفته بود و عکس وی در رده سنی 13 سال برنده اعلام شد. در ادامه می توانید عکس‌های سایر برندگان این مسابقه را مشاهده کنید.

عکس گرفته شده توسط «Dhiritiman Mukherjee»

عکس گرفته شده توسط «Jose Fragoso»

عکس گرفته شده توسط «Makoto Ando»

عکس گرفته شده توسط «Alex Badyaev»

عکس گرفته شده توسط «Catherine Dobbins»

عکس گرفته شده توسط «Kirsten Luce»

عکس گرفته شده توسط «Kirsten Luce»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی