ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کانن PowerShot Zoom معرفی شد؛ تلسکوپ جیبی با قابلیت عکسبرداری

کانن از دوربین تله‌فوتو PowerShot Zoom رونمایی کرد. این دوربین عجیب که بیشتر شبیه یک مسافت‌یاب زمین گلف است تا یک دوربین عکاسی، از ماه آینده میلادی با قیمت ۳۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

کانن از دوربین تله‌فوتو PowerShot Zoom رونمایی کرد. این دوربین عجیب که بیشتر شبیه یک مسافت‌یاب زمین گلف است تا یک دوربین عکاسی، از ماه آینده میلادی با قیمت ۳۰۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

کانن PowerShot Zoom دستیابی به بزرگنمایی در فواصل کانونی ۱۰۰، ۴۰۰ و ۸۰۰ میلیمتر را از کف دستان شما امکان پذیر می‌کند. کانن می‌گوید این دوربین برای طبیعت گردان، کوهنوردان و در مجموع کسانی که از تماشای طبیعت لذت می‌برند ساخته شده است.

این دوربین یک چشمی قادر به بزرگنمایی آنی در فواصل یاد شده با فشار یک انگشت بوده و به کمک لرزشگیر تصویر اپتیکال، لرزش‌های دست را حین تماشای فواصل دوردست تصحیح می‌کند. این محصول از سنسور 1/2.3 اینچی CMOS برخوردار بوده و قادر به عکسبرداری با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل و فیلمبرداری 1080p با نرخ ۲۴ یا ۳۰ فریم بر ثانیه است. تصاویر و ویدیوها روی کارت حافظه microSD ذخیره شده و امکان ارسال آن‌ها به موبایل با استفاده از اپلیکیشن وجود دارد.

PowerShot Zoom از قابلیت فوکوس خودکار یک نقطه‌ای و ردیابی چهره بهره مند است و بزرگنمایی اپتیکال را در فاصله کانونی ۱۰۰ و ۴۰۰ میلیمتر و زوم دیجیتال را در فاصله کانونی ۸۰۰ میلیمتر ارائه می‌کند. این محصول از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

دوربین کانن PowerShot Zoom فقط در رنگ سفید از ماه نوامبر (آبان تا آذر) با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • esmail hasany
    esmail hasany | ۲۳ مهر ۱۳۹۹

    خوراک همسایه فضول
    حداقل رنگش تابلو است

  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۲۳ مهر ۱۳۹۹

    چیز جالبیه مخصوصا واسه طبیعت گردی و ......

مطالب پیشنهادی