ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طول عمر محصولات لوازم خانگی چقدر است؟

لوازم خانگی جزوجدایی ناپذیر هر خانه‌ای است که باید سال‌ها در کنار بمانند اما اگر حین خرید راه تشخیص طول عمر این محصولات را بلد نباشیم طولی نمی‌کشد که سر و کارمان به تعمیرگاه می‌افتد. ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

لوازم خانگی جزوجدایی ناپذیر هر خانه‌ای است که باید سال‌ها در کنار بمانند اما اگر حین خرید راه تشخیص طول عمر این محصولات را بلد نباشیم طولی نمی‌کشد که سر و کارمان به تعمیرگاه می‌افتد. در ادمه ترفندهایی را معرفی کرده‌ایم که به شما کمک می‌کنند حین خرید دستگاه‌های با طول عمر بیشتر و به صرفه‌تر را تشخیص دهید..

چگونه بهترین محصولات لوازم خانگی را خریداری کنیم؟

احتمالاً برای شما هم پیش آمده‌ که تصمیم گرفته باشید محصولات مختلف خانگی را تهیه کنید، اما ندانید که کدام محصول مناسب تر است؟ کیفیت قطعات اولیه به کار رفته در کدام گزینه بیشتر است یا کدام برند خدمات پس از فروش بهتری را ارائه می‌کند؟ در ادامه به تفکیک محصول و نوع لوازم خانگی، بیشتر راجع به این موضوع توضیح می‌دهیم.

یخچال و فریزر، پرکاربردترین وسیله در خانه

شاید تصورش را هم نتوان کرد که اگر یخچال و فریزر وجود نداشت، چگونه می‌توانستیم از مواد غذایی نگهداری کنیم و یا آن‌ها را برای مدت بیشتری سالم نگه داریم؟ برندهای زیادی دست به تولید یخچال و فریزر زده‌اند، اما تنها عده کمی از آن‌ها، دارای محصولات باکیفیتی بوده‌اند که در بازار جوابگوی نیاز مشتریان باشد.

شکی نیست که نوع مراقبت و نگهداری شما از این وسیله مانند مدت زمان نگهداری و تمیز کردن دستگاه در طول عمر یخچال و فریز تاثیر زیادی دارد. همچنین اگر هرچند وقت یکبار، این دستگاه را از گرد و غبار تمیز کنید، می‌توانید راندمان کاری آن را افزایش دهید. آیا برند ایرانی را می‌شناسید که یخچال و فریزر باکیفیت تولید کرده باشد؟

اجاق گاز، مهم‌ترین وسیله برای پخت و پز

اجاق گاز هم دیگر پای ثبات آشپرخانه است. برای پختن غذاهای خوشمزه، گرم کردن غذا و … این وسیله کاربرد دارد و اگر محصول باکیفیتی را خریداری کنید، حداقل حدود ۱۰ تا ۱۲ سال می‌توانید از آن استفاده کنید. برای آن که اجاق گاز باکیفیتی بخرید، بهتر است که به پورت‌های خروجی شعله و گاز دقت کنید چرا که این بخش از دستگاه، مهم‌ترین جزو آن است.

البته بعد از خرید اجاق گاز، خودتان هم می‌توانید با تمیز کردن پورت‌های خروجی گاز و شعله و جلوگیری کیپ شدن آن، هرچند وقت یکبار به صورت منظم آن را با کمک سیم نازکی مانند سنجاق، تمیز کنید. آیا تابحال به نگهداری اجاق گاز خود توجه کرده بودید؟ چه نکاتی در این زمینه وجود داشته‌ که توانسته طول عمر مفید دستگاه شما را افزایش دهد؟

ماشین لباسشویی، وسیله کاربردی برای جنگ با لباس‌های کثیف

ماشین لباسشویی هم دیگر لوازم خانگی مهم و پرکاربردی است که همه را از دردسر شستشو و خشک کردن لباس‌ها راحت کرده است . این روزها ماشین‌های لباسشویی با آپشن‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند که باتوجه به نوع بودجه خود، باید باکیفیت‌ترین محصولی که می‌توانید را خریداری کنید. طول عمر مفید این دستگاه‌ها چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۳ سال است.

برای انتخاب بهترین نوع ماشین لباسشویی بر اساس بودجه می‌توانید از تجربه دیگران استفاده کرده یا از برند مورد اعتماد خود آنرا خریداری کنید. برای نگهداری این محصول به شیوه اصولی، حتماً مدنظر داشته باشید که دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید. آیا شما هم با توجه به دفترچه راهنمای محصول، از آن استفاده می‌کنید؟

ماشین ظرفشویی، جنگنده خط مقدم با ظرف و ظروف کثیف

در همه خانه‌هایی که معمولاً اعضای خانواده شاغل هستند، ماشین ظرفشویی پیدا می‌شود. این وسیله کاربردی برای مبارزه با ظرف و ظروف کثیف بسیار کاربرد دارد و مورد علاقه تمامی خانم هاست! اگر ماشین ظرفشویی باکیفیتی می‌خواهید باید به کیفیت قطعات به کار رفته در آن، ظرفیت و … توجه داشته باشید. ماشین ظرفشویی با کیفیت اگر به درستی نگهداری شود، می‌تواند در حدود ۱۰ سال عمر کند.

بعد از خرید ماشین ظرفشویی باکیفیت، استفاده از آن به صورت منظم، مانع خشک شدن برخی از قطعات پلاستیکی مانند واشر، شلنگ و … می‌شود. آیا تابحال ماشین ظرفشویی ایرانی داشته‌اید؟ چه برندی را توصیه می‌کنید؟

نتیجه‌گیری: از کدام برند باید محصولات لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه کنم؟

برای خرید لوازم خانگی با کیفیت و کارآمد می‌توانید سراغ برندهای مطرح در حوزه لوازم خانگی بروید که کارخانه‌ها و خطوط تولید مجهزی دارند. برندهایی نظیر سامسونگ، ال جی، بوش و … تمامی استانداردهای لوازم خانگی را دارا هستند که همین موضوع باعث می‌شود به راحتی بتوانید به آن‌ها اعتماد کنید. برای حمایت از محصولات ایرانی می‌توانید برندهای داخلی را انتخاب کنید که محصولاتی باکیفیت و همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی