ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت وان پلاس 8T در برابر آتش، خراش و فشار [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «JerryRigEverything» مقاومت وان پلاس 8T را آزمایش کرد. با وجودی که تغییر چشمگیری در استحکام این دستگاه نسبت به وان پلاس 8 دیده نمی‌شود، اما گوشی هوشمند جدید وان پلاس مشکلی هم از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

کانال یوتیوب «JerryRigEverything» مقاومت وان پلاس 8T را آزمایش کرد. با وجودی که تغییر چشمگیری در استحکام این دستگاه نسبت به وان پلاس 8 دیده نمی‌شود، اما گوشی هوشمند جدید وان پلاس مشکلی هم از نظر استحکام نداشته و با سربلندی از این آزمون بیرون آمد.

طبق معمول، ابتدا تست مقاومت نمایشگر در برابر خط و خش مورد بررسی قرار گرفت. نمایشگر وان پلاس 8T‌ در سطح 6 خط می‌افتد و در سطح 7 نیز شیارهای عمیق‌تری روی صفحه نمایش آن ایجاد می‌شود.

شاسی و کلید‌های گوشی همگی فلزی و قسمت اسپیکر از جنس پلاستیک است. معمولا یکی از قسمت‌هایی که در تست مقاومت مورد توجه قرار می‌گیرد، شاسی دستگاه است که وان پلاس گوشی جدیدش را با شاسی فلزی به جای پلاستیکی به بازار عرضه کرده است. اسلات سیم کارت در برابر نفوذ آب مقاوم است که منطقی هم به نظر می‌رسد که اینطور باشد.

«زک» در تست مقاومت وان پلاس 8T متذکر شد که حسگر اثر انگشت، حتی وقتی خط و خشی روی آن ایجاد نشده بود نیز به درستی کار نمی‌کرد.

گوشی هوشمند جدید وان پلاس در تست خمش عملکرد نسبتا موفقیت آمیزی از خود نشان داد. شاسی گوشی در تست خمش دچار ترک خوردگی یا خمیدگی نشد. زک در حین تست مقاومت دستگاه، بارها اشاره می‌‌کند که وان پلاس 8T، گوشی خوبی است ولی از نظر استحکام تغییر محسوس و فاحشی نسبت به وان پلاس 8 پیدا نکرده است. البته این موضوع در مورد سایر گوشی‌های وان پلاس T نیز صدق می‌کند.

وان پلاس 8T، آخرین گوشی هوشمندی است که از سوی این شرکت با چیپست اسنپدراگون 865 و دوربین اصلی چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم رونمایی شد.

این گوشی هوشمند از تاریخ 29 مهرماه وارد بازار اروپا خواهد شد و قیمت نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن به ترتیب برابر ۶۰۰ و ۷۰۰ یورو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی