ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین کانن EOS M50 II با قابلیت‌های جذاب برای ولاگرها معرفی شد

تولید محتوای ویدیویی در خانه و توسط کاربران عادی هیچگاه تا این اندازه محبوب نبوده و تولیدکنندگان دوربین هم با توجه به این مساله محصولات خود را روانه بازار می‌کنند. یکی از این محصولات دوربین ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

تولید محتوای ویدیویی در خانه و توسط کاربران عادی هیچگاه تا این اندازه محبوب نبوده و تولیدکنندگان دوربین هم با توجه به این مساله محصولات خود را روانه بازار می‌کنند. یکی از این محصولات دوربین کانن EOS M50 Mark II است که فرایند تولید ویدیو را با ساده کردن مواردی مثل ضبط ویدیو، فوکوس و انتشار آن در پلتفرم‌های محبوب تسهیل کرده است.

EOS M50 Mark II از نظر مشخصات فنی با نسخه قبلی خود تفاوت چشمگیری ندارد و از سنسور ۲۴.۱ مگاپیکسلی CMOS باISO   ۱۰۰-۲۵۶۰۰بهره می‌برد. پردازشگر تصویر DIGIC 8 امکان فیلمبرداری 4K با نرخ ۲۴ فریم در ثانیه و فیلمبرداری 1080p با نرخ ۱۲۰ فریم را میسر کرده است. عکاسی پیاپی در این دوربین با سرعت ۷.۴ فریم در ثانیه در حالت فوکوس پیوسته صورت می‌گیرد.

بزرگترین تغییر کانن EOS M50 II نسبت به نسخه قبلی سیستم فوکوس خودکار با پیکسل دوگانه است که برخلاف گذشته به مودهای ثابت محدود نبوده و امکان ردیابی چشم به صورت پیوسته را ممکن می‌کند. هرچند این قابلیت تنها به وضوح HD محدود است و در حالت 4K در دسترس نیست اما به ارتقای کیفیت مصاحبه‌های تصویری یا تهیه محتوا از خود کاربر کمک می‌کند.

دیگر قابلیت مهم دوربین کانن EOS M50 II امکان استریم زنده ویدیوهای عمودی با اتصال به اینترنت موبایل است. نمایشگر چرخان هم به کاربر کمک می‌کند برای تهیه ویدیوهای سلفی یا تغییر فوکوس روی پنل کلیک کرده و از زمان ضبط مطلع شود. از دیگر قابلیت ها باید به پشتیبانی از حالت وبکم با نرم افزار کانن EOS و اضافه شدن شاتر الکترونیک اشاره کرد.

دوربین کانن EOS M50 Mark II در اواخر ماه آینده و با قیمت ۵۹۹ دلار برای بدنه یا ۶۹۹ دلار برای بدنه و کیت لنز ۱۵-۴۵ میلیمتری با اپرچر f/3.5-6.3 عرضه می‌شود

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی