ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حمایت اتحادیه جهانی پست از جشنواره ملی کاریکاتور نقش پست در مبارزه با ویروس کرونا

جشنواره ملی کاریکاتور نقش پست در مبارزه با ویروس کرونا چند روزی است که توسط شرکت ملی پست در حال برگزاریست و آثار شرکت شده در آن نیز برای تماشای عموم مردم در موزه ارتباطات ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۶

جشنواره ملی کاریکاتور نقش پست در مبارزه با ویروس کرونا چند روزی است که توسط شرکت ملی پست در حال برگزاریست و آثار شرکت شده در آن نیز برای تماشای عموم مردم در موزه ارتباطات کشور قرار داده شده است. اتحادیه جهانی پست در حمایت از این اقدام شرکت ملی پست به تشویق این حرکت پرداخته و جزییات این رویداد را با عنوان اولین جشنواره ملی کاریکاتور توسط پست ایران در صفحه توییتر خود منتشر کرده است.

این جشنواره که با نام جشنواره کاریکاتور کبوتر زرین نیز شناخته می‌شود تلاش دارد تا ضمن یادآوری شرایط حساسی که همه کشور و جهان را تحت تأثیر قرار داده، اهمیت خدمات پست و کارکنان آن، به‌ویژه نامه‌رسان‌های عزیز را در این شرایط بحرانی نشان دهد و با زبان هنر از آن‌ها قدردانی نماید.

«رمضانعلی سبحانی فر» رییس شرکت ملی پست در گفتگو با دیجیاتو ضمن اشاره به حمایت معنوی اتحادیه جهانی پست از این جشنواره، آن را جشنواره‌ای فرهنگی خواند که قرار است در آن به اهمیت شرکت پست در دوران ویروس کرونا پرداخته شود. به گفته سبحانی فر، کارکنان زیادی در شرکت ملی پست جان خودشان را در دوران شیوع کرونا از دست دادند ولی این مساله چندان به چشم نیامده است و برگزاری این قبیل جشنواره‌ها در راستای تشکر و قدردرانی از این افراد است: «بسیاری از کارکنان پستی در حال حاضر نیز به ویروس کرونا مبتلا شدند و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و کار این افراد بر دوش دیگر کارمندان پستی افتاده، پیرو همین حوادث است که کارکنان شرکت ملی پست در تمام این ایام به صورت شبانه روزی و حتی در تعطیلات، مشغول به کار هستند تا چرخه پستی کشور از کار نیفتد.»

سبحانی‌فر می‌گوید کارکنان شرکت پست در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاده‌اند و سعی دارند که با تلاش مضاعف خود کاری کنند تا مردم و شرکت‌های دولتی و خصوصی بتوانند از خدمات پستی نهایت بهره را برده و کمتر به تردد برای حمل و نقل بسته‌های خود بپردازند.

سبحانی فر ضمن تاکید بر اینکه روابط شرکت ملی پست با اتحادیه جهانی پست همیشه یک رابطه پایدار و کاربردی بوده اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی هیچ کشوری نمی‌تواند خدمات پستی یک کشور دیگر را مورد تحریم قرار دهد: «شرکت ملی پست در برابر دیگر سیاست‌های ظالمانه کشورها علیه ایران تمام قد ایستاده و توانسته با همکاری‌های جهانی، نشان دهد که ایران می‌تواند در عرصه جهانی خودش را نشان دهد و فرهنگسازی کند. جشنواره کبوتر زرین یکی از همین موارد است که مورد حمایت معنوی اتحادیه جهانی پست قرار گرفته و می‌تواند الگویی برای همه کشورها باشد.»

به گفته رییس شرکت ملی پست،.این جشنواره می‌کوشد ضمن یادآوری شرایط حساسی که همه کشور و جهان را تحت تأثیر قرار داده، اهمیت خدمات پست و کارکنان آن، به‌ویژه نامه‌رسان‌های عزیز را در این شرایط بحرانی نشان دهد و با زبان هنر از آن‌ها قدردانی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی