ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 احتمالا تا قبل از پایان سال 2020 معرفی می‌‌شود

معمولا سامسونگ پرچمداران سری S خود را در بهمن ماه معرفی می‌کند اما براساس گزارش جدیدی از نشریه کره‌ای «MTN» به نقل از منبع آگاه داخلی، کره‌ای‌ها احتمالا گوشی هوشمند «گلکسی S21» را قبل از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

معمولا سامسونگ پرچمداران سری S خود را در بهمن ماه معرفی می‌کند اما براساس گزارش جدیدی از نشریه کره‌ای «MTN» به نقل از منبع آگاه داخلی، کره‌ای‌ها احتمالا گوشی هوشمند «گلکسی S21» را قبل از پایان سال جاری میلادی معرفی خواهند کرد.

براساس اطلاعات منتشرشده، ظاهرا سامسونگ برای عرضه گوشی‌های سری S جدید خود به بازار عجله عجیبی دارد. این منبع آگاه ادعا می‌کند که تولید انبوه بسیاری از قطعات اصلی گلکسی S21، از اوایل ماه آینده آغاز می‌شود. این بدان معنی است که کره‌ای‌ها زودتر از همیشه فرآیند مونتاژ گوشی‌های سری S جدید را استارت زده‌اند.

وقتی تولید انبوه قطعات زودتر از موعد همیشگی آغاز شود، بی‌شک محصول نهایی نیز زودتر به بازار عرضه خواهد شد. از چنین تغییری می‌توان اینطور نتیجه گرفت که سامسونگ از فروش خود در سال جاری رضایت کامل ندارد. منبع آگاه معتقد است کره‌ای‌ها قصد دارند رقبای بازار را شکست بدهند و به همین دلیل، کارهای مربوطه را در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رسانند.

شاید این سوال مطرح شود که وقتی هنوز چیپست اسنپدراگون 875 معرفی نشده و قرار است اواخر سال جاری رونمایی شود و امکان اینکه زودتر از موعد در دسترس قرار گیرد نیز وجود ندارد، پس سامسونگ چطور می‌خواهد چنین برنامه‌ای را عملی سازد؟

یک حدس و گمان این است که سامسونگ می‌تواند گلکسی S21 را ماه دسامبر معرفی کرده و بعدا گوشی هوشمند خود را به بازار عرضه کند. این احتمال وجود دارد که اسنپدارگون 875 نیز تا آن تاریخ در دسترس باشد.

گزارش منتشر شده کمی عجیب به نظر می‌رسد و جای مطرح کردن حدس و گمان‌های زیادی را باز می‌‌کند. اما به نظر می‌رسد با همه این صحبت‌ها، منابع آگاه داخلی معتقدند که گلکسی S21‌ زودتر از موعد معرفی می‌شود. باید صبر کنیم ببینیم کدام سناریو در مورد معرفی گلکسی S21 صحت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی