ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسیS21 با چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ تاییدیه 3C چین را دریافت کرد

سامسونگ معمولا پرچمداران سری S خود را در بهمن ماه معرفی می‌کند. اما به نظر می‌رسد امسال کره‌ای‌ها برای رونمایی از جدیدترین گوشی این سری عجله دارند. به گفته منابع آگاه، گلکسی S21 احتمالا قبل از پایان ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

سامسونگ معمولا پرچمداران سری S خود را در بهمن ماه معرفی می‌کند. اما به نظر می‌رسد امسال کره‌ای‌ها برای رونمایی از جدیدترین گوشی این سری عجله دارند. به گفته منابع آگاه، گلکسی S21 احتمالا قبل از پایان سال جاری میلادی معرفی می‌شود و حالا این پرچمدار‌ مراحل صدور تاییدیه 3C چین را هم پشت سر گذاشته است.

مستندات 3C چین تاییدیه گوشی هوشمندی با شماره مدل «SM-G9910» را نشان می‌دهد که قرار است با شارژر 25 واتی به بازار عرضه شود. در مستندات 3C، درخواست کننده تاییدیه این گوشی هوشمند، شرکت سرمایه‌گذاری سامسونگ چین (Samsung (China) Investment) و سازنده آن «سامسونگ الکترونیکس» درج شده است. گوشی هوشمند جدید در کارخانه سامسونگ الکترونیکس ویتنام مونتاژ می‌شود.

باتوجه به اطلاعات مربوط به مستندات 3C، باید منتظر گوشی هوشمندی با باتری 3880 میلی‌آمپرساعتی باشیم. گلکسی S21، نخستین گوشی هوشمند کره‌‌ای‌ها است که با چیپست اسنپدراگون 875 کوالکام بهره می‌برد.

باتوجه به گزارش‌های منتشرشده، گلکسی S21 الترا  به عنوان قوی‌ترین و البته گران‌ترین گوشی این سری با ماژول دوربین مربع شکل از دو دوربین تله فوتو بهره می‌برد و دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد گلکسی S21 از قابلیت تصویربرداری ویدیویی با رزولوشن 1080 پیکسل با نرخ 240 فریم در ثانیه، ضبط 4K با نرخ 120 فریم در ثانیه و رزولوشن 8K با نرخ 30 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هوشمند از نمایشگر با رزولوشن 1440 پیکسل با نرخ بروزرسانی 120 یا 144 هرتز بهره خواهد برد. پیشتر گفته شده بود که نسخه الترا گوشی‌های S21 با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع 65 واتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود سامسونگ سه دستگاه این سری یعنی گلکسی S21، گلکسی S21 الترا و گلکسی S21 پلاس را با چیپست اسنپدراگون 875 یا اگزینوس 2100 رونمایی و به بازار عرضه کند. درنهایت باید منتظر باشیم ببینیم گلکسی S21 چه زمان و با چه مشخصاتی رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی