ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Sky:
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Sky: Children of the Light؛ ماجراجویی فرزندان نور

استودیوی آمریکایی thatgamecompany یکی از استودیوهایی بود که سال 2013 را با کارنامه‌‌ای درخشان و جوایز متعدد به پایان برد که به خاطر بازی Journey  به دست آورده بود. اما امسال با برگ برنده‌ای به نام Sky: ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

استودیوی آمریکایی thatgamecompany یکی از استودیوهایی بود که سال 2013 را با کارنامه‌‌ای درخشان و جوایز متعدد به پایان برد که به خاطر بازی Journey  به دست آورده بود. اما امسال با برگ برنده‌ای به نام Sky: Children of the Light برگشته تا تاریخ را دوباره تکرار کند.

بازی Sky در سبک نقش‌آفرینی طراحی شده و خط داستانی بسیار جذاب و خلاقانه‌ای دارد. داستان بازی در اوج آسمان و در میان ابرها اتفاق می‌افتد، جایی که پادشاهی آسمان نام دارد و به علت وجود ستاره‌ها همیشه سرشار از نور و شادی بوده اما یک روز این پادشاهی نفرین می‌شود و ستاره‌ها از صورت‌های فلکی پایین می‌افتند و دیگر خبری از شادی و زیبایی نیست.

ساکنان این سرزمین که فرزندان نور هستند می‌خواهند منشأ این نفرین را پیدا کنند و با برگرداندن ستاره‌ها به جایگاه اصلی آن‌ها دوباره امید و زیبایی را در سرزمین خود جاری کنند. شما در طول بازی به عنوان یکی از فرزندان نور نقش آفرینی می‌کنید و در آسمان به دنبال نور گمشده می‌گردید.

بازی Sky: Children of the Light

در ابتدا با داستان بازی آشنا می‌شوید و بعد از این که یک آموزش کوتاه برای استفاده از کنترل‌ها نمایش داده شد، ماجراجویی رسما آغاز می‌شود. با گشت و گذار در دنیای وسیع اطراف، در همان لحظات اولیه کنترل بسیار روان بازی توجه را به خودش جلب می‌کند.

البته این نکته هم نباید از قلم بیفتد که آرت‌استایل یا همان طراحی بصری بازی به قدری زیبا و چشم‌گیر است و جزئیات فراوان دارد که احساس می‌کنید در یک گالری نقاشی پا گذاشته‌اید؛ چیزی که کمتر در بازی‌های موبایلی شاهد آن هستیم و معمولا در بازی‌های کنسولی می‌توان تجربه‌اش کرد.

بازی Sky: Children of the Light

در بازی Sky خبری از زد و خورد و مبارزه نیست، همه چیز در نهایت آرامش و با تکیه بر کنجکاوی و ریزبینی بازیکن جلو می‌رود. یکی از اصلی‌ترین حرکات بازی پرواز کردن است و هربار پرواز کردن مقداری از انرژی شما را مصرف می‌کند. میزان انرژی به صورت یک نوار منحنی بالای سر کاراکتر دیده می‌شود و باید حواستان باشد که وسط پرواز کردن انرژی‌تان تمام نشود. برای پر شدن نوار انرژی هم لازم نیست کار خاصی بکنید و فقط کمی صبر لازم است تا به صورت خودکار انرژی‌تان را پس بگیرید.

بازی Sky: Children of the Light

شمع‌ها هم یکی از المان‌های اصلی گیم‌پلی بازی هستند و هرجا که با آن‌ها برخورد کنید می‌توانید با روشن کردن شمع‌ها داستان بازی را یک قدم جلو ببرید. در ضمن هر شمعی که روشن می‌کنید به عنوان یک آیتم‌ به شما تعلق می‌گیرد.

دومین المان مهم بازی هم روح‌های روشنی هستند که به نوعی کلید ورود به مراحل جلوترند و برای وارد شدن به بخش‌های بعدی به آن‌ها نیاز دارید. نوعی آیتم خاص در بازی وجود دارد که با به دست آوردن آن می‌توانید نوار انرژی را ارتقا دهید و بال‌های قدرتمندتری برای پرواز داشته باشید.

بازی Sky: Children of the Light

سازنده بازی دست ما باز گذاشته و خودمان می‌توانیم انتخاب کنیم که بازی را به تنهایی تجربه کنیم یا به همراه یک دوست از این سفر پرماجرا لذت ببریم. اما چیزی که مسلم است، این است که Sky چه تنهایی و چه به صورت دو نفره یکی از بهترین تجربیات بصری امسال در بازی‌های موبایل را ارائه داده و بدون شک جزو بهترین بازی‌هایی است که اصلا نباید از دستش بدهید.

بازی Sky هم برای سیستم ‌عامل اندروید و هم برای iOS منتشر شده و از لینک‌هایی که در انتهای مطلب آمده می‌توانید بازی را دانلود کنید.

Sky: Children of the Light

Sky: Children of the Light

سازنده: thatgamecompany inc قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 963/1100 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • REN LAXLE
    REN LAXLE | ۲۸ مهر ۱۴۰۰

    هر کس سوالی چیزی درمورد بازی داره ب اینستام میتونه دایرکت بده laxle_sky

  • hivakurd
    hivakurd | ۲۷ مهر ۱۳۹۹

    یعنی وقتی وارد بازی میشی اصلا دوس نداری بازی رو ترک کنی اینقد قشنگه و روح نواز

  • masoud.hi
    masoud.hi | ۲۶ مهر ۱۳۹۹

    بازی بسیار زیبا و فوق العاده هستش

مطالب پیشنهادی