ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ظرفیت باتری آیفون 12 و آیفون 12 مینی مشخص شد؛ کمتر از حد انتظار

آیفون 12 و آیفون 12 مینی تاییدیه سازمان تنظیم مقررات برزیل را دریافت کرده‌اند و در مستندات مربوطه، ظرفیت باتری این دو گوشی هوشمند مشخص شد. با توجه به اسناد این سازمان، آیفون 12 مینی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

آیفون 12 و آیفون 12 مینی تاییدیه سازمان تنظیم مقررات برزیل را دریافت کرده‌اند و در مستندات مربوطه، ظرفیت باتری این دو گوشی هوشمند مشخص شد.

با توجه به اسناد این سازمان، آیفون 12 مینی با باتری 2227 میلی آمپرساعتی و آیفون 12 با باتری 2815 میلی آمپرساعتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

براساس اعلام اپل، پیش سفارش آیفون 12 و آیفون 12 پرو از روز جمعه 25 مهرماه در ایالات متحده آغاز شده است. کوپرتینویی‌ها در تلاش هستند تا گوشی‌های هوشمند جدید خود را برای عرضه به بازار آماده کنند. یکی از کارهایی که قبل از عرضه گوشی به بازار لازم است به انجام برسد، دریافت تاییدیه از سازمان تنظیم مقررات است.

در مستندات تاییدیه‌، ظرفیت باتری‌های دو مدل گوشی آیفون 12 و آیفون 12 مینی درج شده است. «ANATEL» برزیل سازمانی هم‌رده با کمیسیون ارتباطات فدرال است که باتری گوشی‌های آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس را نیز تایید کرده است. با این وجود هنوز ظرفیت باتری این دو گوشی اعلام نشده است.

اپل، ظرفیت باتری گوشی‌های آیفون در لیست مشخصات دستگاه اعلام نمی‌کند و به جای آن طول عمر باتری دستگاه را به صورت تخمینی ذکر می‌کند. مثلا اپل در رویداد رونمایی اعلام کرد که باتری آیفون 12 مینی می‌تواند تا 15 ساعت از پخش فیلم پشتیبانی کند.

در مستندات مربوطه به این موضوع نیز اشاره شده که مدل‌های مختلف آیفون 12 از شبکه 4G و شبکه 5G ریز موج  60 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند. همچنین هر چهار مدل تنها در آمریکا از فناوری mmWave که سرعت بالایی دارد، پشتیبانی می‌‌کنند.

به نظر می‌رسد که اپل، گوشی‌ آیفون 12 پرو را در هند و برزیل تولید خواهد کرد. در حال حاضر مدل‌های مختلف آیفون در هر دو کشور تولید می‌شوند ولی شایعه‌هایی مبنی بر تولید مدل‌های آیفون 12 در هند تا سال 2021 مطرح شده است.

طبق اعلام اپل، پیش فروش سری جدید آیفون از همین حالا شروع شده و عرضه گوشی‌های جدید از ۲ آبان در 30 کشور آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۶ مهر ۱۳۹۹

    حالا من اینو مینویسم باز میگن تعصب داره
    این گوشی آشغال محض بود هم از نظر چیپ و پردازنده هم از نظر قیمت هم باتری و هم دوربین از رمشم نگم که مثه همیشه ۴ گیگ هستش خدایی جامعه هدف اپل یک مشت سبک مغز هست

  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۲۶ مهر ۱۳۹۹

    معیار قدرت باتری فقط عدد نیست وقتی پردازنه 5نانومتری صفحه نمایش کوچک و سیستم عامل گوشی رو در نظر بگیرید باتری آیفون12 مینی و آیفون 12 کم نیست

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۲۶ مهر ۱۳۹۹

    واقعا مسخره اس گرونترین گوشی ظرفیت باتریش از همه پایین تر باشه، فقط بخاطر سود بالاتر

    • mohamadmahdi
      mohamadmahdi | ۲۶ مهر ۱۳۹۹

      حرفتون درسته ولی سیستم عامل ایواس کم مصرف هست زیاد احتیاجی به باتری قوی تر نداره

      • soren
        soren | ۲۶ مهر ۱۳۹۹

        اما اگر قرار باشه 5G ای که این همه تبلیغشو میکنن به درد بخوره،باید باتری قوی تری میداشت.تازه رزولوشنش رو هم بالاخره بردن بالا و این یعنی از ۱۱ صفحه پرمصرف تری داره.باتری ۱۲ مینی واقعا کم ظرفیته

مطالب پیشنهادی