ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی وان پلاس 8T از وجود دو باتری داخل گوشی خبر می‌دهد [تماشا کنید]

کانال یوتیوب « JerryRigEverything »، ویدیوی کالبدشکافی آخرین گوشی معرفی شده وان پلاس یعنی «وان پلاس 8T» را به اشتراک گذاشته که وجود دو باتری در داخل گوشی را تایید می‌کند. در ویدیوی کالبدشکافی قطعات ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

کانال یوتیوب « JerryRigEverything »، ویدیوی کالبدشکافی آخرین گوشی معرفی شده وان پلاس یعنی «وان پلاس 8T» را به اشتراک گذاشته که وجود دو باتری در داخل گوشی را تایید می‌کند.

در ویدیوی کالبدشکافی قطعات داخلی گوشی هوشمند جدید وان پلاس به خوبی قابل رویت است. «زک نلسون» از این کانال یوتیوب معتقد است که وجود دو عدد باتری به فناوری «Warp Charge 65» مربوط می‌شود. «پیت لاو» مدیرعامل این شرکت، پیشتر در شبکه اجتماعی ویبو در مورد فناوری جدید شارژ توضیح داده بود.

به نظر می‌رسد که فناوری شارژ 65 واتی باتری، در واقع متشکل از دو سیستم 32.5 واتی است که به صورت موازی کار می‌کنند تا دو باتری 2250 میلی‌آمپرساعتی را شارژ ‌کنند.

«زک» به جزئیات فنی نحوه عملکرد این سیستم اشاره‌ای نمی‌کند و فقط به توضیح کلیات می‌پردازد. در حالی که تنها یک پک باتری در گوشی هوشمند وان پلاس 8T دیده می‌شود، اما کاملا واضح است که داخل پک، دو باتری وجود دارد. در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده، علاوه بر قطعات داخلی وان پلاس 8T‌، می‌توان قطعات مقاوم در مقابل نفوذ آب را نیز مشاهده کرد.

چند روز قبل نیز «زک» در ویدیوی دیگری، تست مقاومت وان پلاس 8T در برابر آتش، خراش و فشار  را مورد بررسی قرار داد. نتیجه تست مقاومت نشان می‌دهد، با وجودی که تغییر چشمگیری در استحکام این دستگاه نسبت به وان پلاس 8 دیده نمی‌شود، اما گوشی هوشمند جدید وان پلاس مشکلی هم از نظر استحکام ندارد.

وان پلاس 8T، آخرین گوشی هوشمندی است که از سوی این شرکت با چیپست اسنپدراگون 865 و دوربین اصلی چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم رونمایی شد.

این گوشی هوشمند از تاریخ 29 مهرماه وارد بازار اروپا خواهد شد و قیمت نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن به ترتیب برابر ۶۰۰ و ۷۰۰ یورو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sina Elahi
    Sina Elahi | ۲۶ مهر ۱۳۹۹

    چیرو تماشا کنیم؟

مطالب پیشنهادی