ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل لنز به قابلیت‌های جدیدی برای آموزش، جستجو و خرید مجهز شد

گوگل در رویداد «SearchOn»، از اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به گوگل لنز برای بهبود جستجو، بهینه‌سازی خرید و قابلیت‌های جدیدی  برای آموزش آنلاین خبر داد. از این پس کاربران می‌توانند از طریق دوربین گوشی هوشمند خود ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۴

گوگل در رویداد «SearchOn»، از اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به گوگل لنز برای بهبود جستجو، بهینه‌سازی خرید و قابلیت‌های جدیدی  برای آموزش آنلاین خبر داد. از این پس کاربران می‌توانند از طریق دوربین گوشی هوشمند خود و با استفاده از گوگل لنز، به قابلیت‌های بیشتری دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر گوگل لنز می‌تواند بیش از 15 میلیارد آیتم اعم از گیاهان، حیوانات، مکان‌های دیدنی و بسیاری موارد دیگر را شناسایی کند. این در حالی است که دو سال قبل، تنها امکان شناسایی یک میلیارد آیتم برای گوگل لنز وجود داشت.

تصور کنید در حال یادگیری زبان جدیدی هستید، گوگل لنز در این مسیر می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و بیش از 100 زبان دنیا از جمله اسپانیایی و عربی را پشتیبانی می‌کند. کاربران به راحتی می‌توانند ترجمه کلمات و جملات مختلف را به صورت نوشتاری و همراه با تلفظ در اختیار داشته باشند.

از نوار جستجوی اپلیکیشن گوگل در سیستم عامل اندروید و iOS می‌توان از راهنمای گام به گام و ویدیوهای موجود، برای حل مسایل ریاضی، شیمی، زیست شناسی و فیزیک کمک گرفت. ابزارهای جدید واقعیت افزوده گوگل لنز در یادگیری علوم مختلف به کاربران کمک می‌کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید گوگل لنز، به کاربران کمک می‌کند تا خرید راحت‌تر و بهتری داشته باشند. اگر تصویری از محصول به گوگل لنز داده شود، به راحتی آن را جستجو می‌کند. در بروز رسانی جدید، خرید آنلاین با گوگل لنز راحت‌تر از قبل شده است.

وقتی تصویری را روی مرورگر کروم یا اپلیکیشن گوگل در سیستم عامل اندروید لمس می‌کنید و انگشت خود را روی آن تصویر نگه می‌دارید، گوگل لنز دقیقا همان محصول را پیدا کرده و پیشنهادهایی را برای نحوه استفاده از آن مطرح می‌کند. این ویژگی به زودی در اختیار کاربران iOSنیز قرار می‌گیرد. لنز از فناوری «Style Engine»  که بزرگترین پایگاه داده محصولات جهان را با میلیون‌ها تصویر دراختیار دارد، استفاده می‌‌کند.

یکی دیگراز قابلیت‌های جدید گوگل لنز، فضایی برای بررسی محصول فراهم می‌کند. تصور کنید امکان مراجعه به فروشگاه و برررسی محصولات را به صورت حضوری ندارید. قابلیت واقعیت افزوده گوگل لنز، محصول را به خانه کاربران می‌آورد تا به راحتی بتوانند آن را در رنگ‌های مختلف و با جزئیات بیشتر مشاهده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Kh.javad
    Kh.javad | ۲۶ مهر ۱۳۹۹

    فقط گوگل:google:

  • mahdiaassdd 22
    mahdiaassdd 22 | ۲۶ مهر ۱۳۹۹

    مهدی اکبری شاندیز مشهد مقدس

  • mahdiaassdd 22
    mahdiaassdd 22 | ۲۶ مهر ۱۳۹۹

    خیلی خیلی خیلی عالی

مطالب پیشنهادی