ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ‌تی‌سی دیزایر ۲۰ پلاس معرفی شد؛ اسنپدراگون 720G و دوربین چهارگانه

اچ‌تی‌سی از جدیدترین موبایل خود به نام دیزایر ۲۰ پلاس رونمایی کرد. از جالب‌ترین ویژگی‌های این میان‌رده ۲۹۵ دلاری می‌توان به چیپست سری ۷ کوالکام، دوربین چهارگانه و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی اشاره ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۶

اچ‌تی‌سی از جدیدترین موبایل خود به نام دیزایر ۲۰ پلاس رونمایی کرد. از جالب‌ترین ویژگی‌های این میان‌رده ۲۹۵ دلاری می‌توان به چیپست سری ۷ کوالکام، دوربین چهارگانه و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس از نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰x۱۶۰۰ پیکسل و تراکم ۲۷۰ پیکسل برخوردار است. درون بریدگی قطره‌ای صفحه نمایش دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 جای گرفته است. پنل پشتی به شکل برجسته طراحی شده که احتمال لیز خوردن و سقوط گوشی از دستان را تا حدودی کاهش می‌دهد.

در پنل پشت و کنار حسگر اثر انگشت، ماژول دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و زاویه دید ۱۱۵ درجه، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو با ضریب اف ۲.۴ و حسگر ۵ مگاپیکسلی عمق سنج با گشودگی دیافراگم f/2.4 را در خود جای داده است. این موبایل توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 4K یا 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد.

دیزایر ۲۰ پرو به چیپست ۸ نانومتری اسنپدراگون 720G مجهز شده و از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با کارت حافظه microSD) برخوردار است. باتری از ظرفیتی برابر با ۵ هزار میلی آمپر ساعت برخوردار بوده و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 با توان ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، وای فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، GPS، NFC، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون اشاره کرد.

اچ تی سی دیزایر ۲۰ پلاس از اول آبان ماه (۲۲ اکتبر) با قیمت ۲۹۵ دلار در رنگ‌های مشکی و نارنجی در تایوان روانه بازار می‌شود. سازنده فعلاً برنامه‌ای برای عرضه این موبایل در بازارهای بین المللی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • محمدحسن خداترس
    محمدحسن خداترس | ۵ آبان ۱۳۹۹

    اچ تی سی هنوزم برند محبوب و عالی ای هستش ?? فقط یه ذره تلاشش و ارادش رو باید بیشتر کنه تا بهتر بشه ????

  • TT-SBURN
    TT-SBURN | ۲۹ مهر ۱۳۹۹

    تایوانی خاطره انگیز ، سال های ۸۶ و ۸۷ ، گوشی لمسی با گرمای انگشت دست میزدی ، نه نوک ناخن

    که برندهای دیگه تو خُماری بودن
    و خیلی ها آرزوی داشتن گوشی هاتو

    چی شد که به اینجا رسیدی ، به دست و پا زدن ?❤

    و همچنین نوکیا ?❤

    • KunGolabi
      KunGolabi | ۲۹ مهر ۱۳۹۹

      زمانی که سامسونگ و سونی سال های سال، طرح های تکراری و خسته کننده (مثل گرند، اس2 تا اس5) با بدنه پلاستیکی میزدن، اچ تی سی گوشی های خوش دست و کیفیت بالایی داشت
      :htc: Sensation XL داشتم :(

مطالب پیشنهادی