ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۲
تکنولوژی

اپل هزینه تعویض نمایشگر آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را اعلام کرد

چند روز پیش اپل به صورت رسمی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرد و حالا شاهد اعلام هزینه تعویض نمایشگر این محصولات هستیم. اکثر گوشی‌های هوشمند دارای گارانتی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

چند روز پیش اپل به صورت رسمی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرد و حالا شاهد اعلام هزینه تعویض نمایشگر این محصولات هستیم.

اکثر گوشی‌های هوشمند دارای گارانتی یکساله هستند که البته در این مدت زمان معمولا دچار مشکل خاصی نمی‌شوند. در این میان نمایشگر نسبت به سایر قطعات آسیب‌پذیرتر است و به همین علت هزینه تعمیر یا تعویض آن برای کاربران اهمیت بالایی دارد.

به تازگی اپل هزینه تعویض نمایشگر مدل‌های آیفون ۱۲ را اعلام کرده و همانطور که می‌توان انتظار داشت، کاربران برای این کار باید هزینه زیادی پرداخت کنند.

طبق گفته اپل، هزینه تعویض نمایشگر آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در ایالات متحده آمریکا برابر ۲۷۹ دلار است که البته کاربران در کشورهای دیگر باید هزینه متفاوتی را پرداخت کنند. برای مثال این هزینه در چین برابر ۳۲۱ دلار خواهد بود.

آیفون ۱۲

در حال حاضر اپل هزینه تعویض نمایشگر مدل مینی و همچنین پرو مکس این گوشی‌های هوشمند را اعلام نکرده که با توجه به اینکه پیش فروش آن‌ها هنوز شروع نشده، منطقی به نظر می‌رسد. پیش فروش آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو چندین روز پیش آغاز شد و در پایان هفته جاری در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

باید به این نکته اشاره کنیم که در صورت خرید طرح «+AppleCare»، هزینه تعویض نمایشگر پوشش داده می‌شود و کاربران در ایالات متحده آمریکا تنها باید ۲۹ دلار برای هزینه سرویس پرداخت کنند. قیمت این طرح دو ساله برای گوشی‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی در آمریکا برابر ۱۴۹ دلار بوده و برای مدل‌های پرو این هزینه ۵۰ دلار افزایش پیدا می‌کند.

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ به چیپست A14 Bionic مجهز شده‌اند و طبق بنچمارک‌ها این محصولات عملکرد ضعیفتری نسبت به آیپد ایر ۴ دارند و حتی قدرت گرافیکی آن‌ها کمتر از آیفون ۱۱ پرو است. مدل‌های پرو این گوشی‌های هوشمند به اسکنر LiDAR مجهز شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی