ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای رندرها و قیمت احتمالی پرچمدارهای هواوی میت ۴۰

گوشی‌های هوشمند سری هواوی میت 40 قرار است اول آبان ماه معرفی ‌شوند. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، رندرهایی از پنل پشتی گوشی به همراه تصویری از جعبه میت 40 پرو پلاس و همچنین اطلاعاتی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

گوشی‌های هوشمند سری هواوی میت 40 قرار است اول آبان ماه معرفی ‌شوند. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، رندرهایی از پنل پشتی گوشی به همراه تصویری از جعبه میت 40 پرو پلاس و همچنین اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین و قیمت نسخه‌های مختلف آن به اشتراک گذاشته شده است.

گوشی‌های هوشمند سری میت 40 در 4 نسخه شامل هواوی میت 40، میت 40 پرو، میت 40 پرو پلاس و میت 40 RS معرفی خواهند شد.

هواوی میت 40 با چیپست 5 نانومتری کرین 9000 که احتمالا دارای مودم 5G خواهد بود و با پشتیبانی از فناوری شارژ 66 واتی، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند به نظر نمی‌رسد که هواوی بتواند تمامی گوشی‌های هوشمند جدید خود را با این چیپست به بازار عرضه کند.

طراحی دوربین پرچمدارهای سری میت ۴۰ با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد؛ برای مثال خود میت ۴۰ میزبان دروبین ۳ گانه با پیکربندی مدور است اما نسخه پرو یک دوربین بیشتر دارد. چیدمان دوربین برای گرانقیمت ترین نسخه خانواده هشت ضلعی است که احتمالا 5 دوربین را در خود جای می‌دهد. باتوجه به رندرهای به اشتراک گذاشته شده، یکی از دوربین‌های دستگاه از نوع تله پریسکوپی است که در بالای سمت راست قرار گرفته است. دوربین پایینی آن، احتمالا سنسور اصلی است.

دو دوربین دیگر در سمت چپ قرار دارند. یکی از آنها وام گرفته از دوربین هواوی P40 پرو پلاس با بزرگنمایی 10 برابری و دیگری وام گرفته از نسخه P40 پرو با بزرگنمایی 5 برابری خواهند بود. در قسمت پایین چند ضلعی نیز حسگر تشخیص عمق یا ماژول گیرنده ToF قرار دارد.

 

علاوه بر رندرهای به اشتراک گذاشته شده، چند تصویر از جعبه میت 40 پرو پلاس نیز منتشر شده که صراحتا کلمه «پلاس» روی جعبه دیده می‌شود. گوشی هوشمند با اسم مدل «NOP-AN00» از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. روی جعبه به زبان چینی، رنگ دستگاه که مشکی است نیز درج شده است.

افشاگری به نام «Teme» در توئیتر اطلاعاتی در مورد گوشی‌های جدید هواوی به اشتراک گذاشته است. براساس اطلاعات منتشر شده، میت 40 پرو با قیمت حدود 1100 یورو (1295 دلار)، نسخه پرو پلاس نیز با قیمت 1400 یورو (1648 دلار) و مدل RS با قیمت حدود 2500 یورو (2943 دلار) به بازار عرضه خواهند شد.

برای مقایسه، میت 30 پرو سال گذشته با قیمت 1099 یورو ( 1293 دلار) و میت 30 RS پورشه دیزاین با قیمت 1945 دلار در چین در دسترس کاربران قرار گرفتند.

هواوی میت 40 پرو احتمالا با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی و ماژول دوربین 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری و حسگر لیزر با اتوفوکوس رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند مجهز به حسگر دمای رنگی هم باشد.

هواوی میت 40 پرو پلاس نیز احتمالا با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، در کنار حسگر فوق عریض 20 مگاپیکسلی، به علاوه دو دوربین 8 مگاپیکسلی و حسگر فوکوس خودکار لیزری و حسگر تشخیص دمای رنگ رونمایی خواهد شد.

انتظار می‌رود مشخصات دوربین نسخه RS نیز مشابه دوربین نسخه پرو پلاس باید باشد ولی به جای فوکوس خودکار لیزری، از حسگر ToF بهره می‌برد.

احتمالا هر دو مدل پرو و RS، با نمایشگر 90 هرتزی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. میت 40 پرو نیز از باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 65 واتی معرفی می‌شود.

هواوی احتمالا گوشی‌های هوشمند جدید خود را با نسخه HMS به جای بهره‌مندی از سرویس و خدمات گوگل به بازار عرضه خواهد کرد که سال آینده به HarmonyOS  قابل ارتقا خواهد بود. گوشی‌های هوشمند سری میت 40 از تاریخ 9 آبان‌ماه به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی