ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اولین کلیپ‌های جعبه گشایی آیفون ۱۲ [تماشا کنید]

اولین ویدیوهای جعبه گشایی آیفون ۱۲ منتشر شدند. این ویدیوها آیفون ۱۲ پرو گرافیت و آیفون ۱۲ آبی و همچنین شمایل جعبه جدید آیفون‌ها را نشان می‌دهند. یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Dan ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

اولین ویدیوهای جعبه گشایی آیفون ۱۲ منتشر شدند. این ویدیوها آیفون ۱۲ پرو گرافیت و آیفون ۱۲ آبی و همچنین شمایل جعبه جدید آیفون‌ها را نشان می‌دهند.

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Dan Rui آیفون ۱۲ پرو گرافیت را جعبه گشایی کرده و ویدیوی آن را در یوتیوب منتشر کرده است. در این ویدیو که در ادامه ملاحظه می‌کنید، فریم فولاد ضدزنگ آیفون ۱۲ خودنمایی می‌کند. نکته دیگر اینکه اپل پس از سال‌ها از کاغذ به جای پلاستیک برای محافظت از نمایشگر استفاده کرده است.

علاوه بر ویدیوی بالا، کلیپ دیگری هم از آنباکسینگ آیفون ۱۲ در رنگ آبی منتشر شده است. در این کلیپ فریم آلومینیومی گوشی و همچنین جعبه کوچک شده را شاهد هستیم که دیگر در آن خبری از ایرباد یا آداپتور شارژ نیست.

اپل ارسال آیفون ۱۲ به مشتریانی که آن را پیش خرید کرده‌اند آغاز کرده است و انتظار می‌رود سفارشات روز جمعه دوم آبان ماه (۲۳ اکتبر) به دست کاربران برسند. ویدیوهای فوق نیز احتمالاً توسط خرده‌فروشان و دیگر افرادی که به محموله‌های آیفون ۱۲ دسترسی دارند تهیه شده است.

آیفون ۱۲ بیست و دوم مهر ماه در چهار مدل مینی، پایه، پرو و پرو مکس معرفی شد. از مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون‌های جدید می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، چیپست بسیار قدرتمند، دوربین بهبودیافته و نمایشگر OLED اشاره کرد. برای آشنایی با تمام اعضای این خانواده مقاله دیجیاتو مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pooria13wizard
    pooria13wizard | ۳۰ مهر ۱۳۹۹

    واقعا واسه شما زشته که گوشی چینی رو به جای اصل بذارید بگید آنباکسینگ این گوشی طرح آیفون هستش

  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۲۹ مهر ۱۳۹۹

    مث الماس میدرخشه بدمصب??

  • abdolali
    abdolali | ۲۹ مهر ۱۳۹۹

    وای خدای من آیفون ۱۲ هم اومد دیگه هیچ کمبودی ندارم ???

مطالب پیشنهادی