ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل سرویس جدیدی را برای پخش ۲۴ ساعته موزیک ویدیو راه‌اندازی کرد

اپل به تازگی «اپل موزیک تی‌وی» را راه‌اندازی کرده که رایگان است و به صورت ۲۴ ساعته موزیک ویدیوهای مطرح و همچنین موزیک ویدیوهای جدید و اختصاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سرویس ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

اپل به تازگی «اپل موزیک تی‌وی» را راه‌اندازی کرده که رایگان است و به صورت ۲۴ ساعته موزیک ویدیوهای مطرح و همچنین موزیک ویدیوهای جدید و اختصاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این سرویس تنها برای کاربران اپ‌های اپل موزیک و اپل تی‌وی در ایالات متحده آمریکا در دسترس خواهد بود. این سرویس اخیرا با شمارش معکوس ۱۰۰ آهنگ پرطرفدار اپل موزیک در ایالات متحده آمریکا کار خود را آغاز کرده است.

پنجشنبه یعنی دو روز دیگر، اپل موزیک تی‌وی انتشار آلبوم «نامه به تو» خواننده آمریکایی به نام «بروس اسپرینگستین» را جشن می‌گیرد که شامل پخش محبوب‌ترین موزیک ویدیوهای آن و مصاحبه با «زین لو» می‌شود و همچنین یک رویداد طرفداران این خواننده نیز به صورت زنده استریم خواهد شد.

در روز جمعه دو موزیک ویدیو اختصاصی برای اولین بار توسط این سرویس به نمایش گذاشته می‌شوند و از این پس در روزهای جمعه کاربران این سرویس شاهد انتشار ویدیوهای جدید خواهند بود.

این سرویس جدید قابلیت‌های پایه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در ابتدا به جزئیاتی درباره آهنگ و همچنین خواننده آن دسترسی پیدا می‌کنید. این سرویس فعلا فاقد برخی قابلیت‌های موجود در سرویس پولی اپل موزیک است که برای مثال می‌توان به عدم امکان اضافه کردن آن‌ها به لیست موردپسند یا پلی لیست اشاره کرد.

زمانی که برنامه اپل موزیک بسته شود، استریم نیز متوقف خواهد شد و از پخش در پس زمینه پشتیبانی نمی‌کند. در این بخش همچنین ابزارهایی روی نمایشگر برای اشتراک‌گذاری آهنگ در شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد و باید در منو دنبال چنین گزینه‌ای باشید.

با توجه به نقش زین لو در این سرویس جدید، انتظار می‌رود شاهد ارتباط میان ایستگاه جدید و ایستگاه رادیویی اپل موزیک ۱ باشیم. در سال‌های گذشته بسیاری منتظر ورود این غول دنیای فناوری به حوزه موزیک ویدیو بودند که حالا شاهد راه‌اندازی یک سرویس جدید برای آن هستیم که به معنای گسترش فعالیت‌های اپل در این بخش نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی