ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از اولین لپ‌تاپ جهان با گرافیک مجزای اینتل رونمایی کرد

ایسوس در سکوت خبری لپ‌تاپ VivoBook Flip 14 را معرفی کرد که تبدیل به اولین لپ‌تاپ جهان با گرافیک مجزای DG1 اینتل شده است. در حالی که ایسوس مشخصات این GPU را اعلام نکرده، در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

ایسوس در سکوت خبری لپ‌تاپ VivoBook Flip 14 را معرفی کرد که تبدیل به اولین لپ‌تاپ جهان با گرافیک مجزای DG1 اینتل شده است.

در حالی که ایسوس مشخصات این GPU را اعلام نکرده، در صفحه مربوط به آن عبارت «اولین گرافیک مجزای اینتل» به چشم می‌خورد. با بررسی کد HTML به این موضوع پی می‌بریم که این دستگاه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ از GPU اینتل «Iris Xe Max» بهره می‌برد.

این GPU اینتل طبق شایعات دارای ۹۶ واحد اجرایی (EU) یا ۷۶۸ هسته مشابه GPU استاندارد «Iris Xe» است، با این تفاوت که از فرکانس بالاتری بهره می‌برد و همچنین به حافظه اختصاصی مجهز شده است.

ایسوس

گرافیک Iris Xe Max با پردازنده ۱۰ نانومتری تایگر لیک اینتل جفت شده و محصول جدید ایسوس با پردازنده‌های اینتل Core i7-1165G7 یا Core i5-1135G7 به فروش می‌رسد. این دو پردازنده دارای ۴ هسته و ۸ رشته هستند و فرکانس بوست آن‌ها به ترتیب به ۴.۷ و ۴.۲ گیگاهرتز می‌رسد.

خریداران می‌توانند لپ‌تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 را با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم سفارش دهند و حداکثر به ۱ ترابایت حافظه SSD دسترسی پیدا کنند. این شرکت یک پیکربندی خاص با ۳۲ گیگابایت حافظه «Optane» اینتل به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD نیز برای مشتریان درنظر گرفته است.

ایسوس

با وجود مشخصات فنی قدرتمند، ایسوس آن را یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ سبک و باریک معرفی کرده که از نمایشگر ۱۴ اینچی «NanoEdge» با رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد و دارای نسبت نمایشگر به بدنه ۸۲ درصد است.

این لپ‌تاپ به سیستم عامل ویندوز ۱۰ به همراه یک پورت USB-C تاندربولت ۴، یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A، یک پورت USB 2.0، پورت HDMI، درگاه کارت microSD و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده است. کاربران این محصول به پورت اترنت دسترسی ندارند، اما می‌توانند توسط آن از وای فای ۶ استفاده کنند.

در حال حاضر قیمت و همچنین تاریخ عرضه این محصول مشخص نشده و هنوز نمی‌توان آن را از سایت ایسوس سفارش داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی