ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

DJI از دوربین فیلمبرداری 2 Pocket رونمایی کرد

«دی‌جی‌آی» از دوربین مجهز به گیمبال «پاکت 2» با قابلیت‌های ارتقا یافته، میکروفون‌های بیشتر و طراحی بهتر نسبت به نسخه قبلی رونمایی کرد. «پاکت 2» از نظر طراحی شباهت زیادی به دوربین «اسمو پاکت» دارد ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

«دی‌جی‌آی» از دوربین مجهز به گیمبال «پاکت 2» با قابلیت‌های ارتقا یافته، میکروفون‌های بیشتر و طراحی بهتر نسبت به نسخه قبلی رونمایی کرد.

«پاکت 2» از نظر طراحی شباهت زیادی به دوربین «اسمو پاکت» دارد ولی از نظر مشخصات، نسبت به نسخه قبل ارتقا یافته است. پاکت 2 از سنسور تصویر 1/1.7 اینچی 16 مگاپیکسلی، لنز با گشودگی دیافراگم f/1.8 و میدان دید گسترده‌تر بهره می‌برد و می‌تواند با نرخ 60 فریم بر ثانیه با کیفیت 4K تصویربرداری کند. دی‌جی‌آی اعلام کرده که گزینه HDR‌ نیز در آینده به دوربین اضافه می‌شود.

یکی از قابلیت‌های مهم دوربین جدید، ارتقا کیفیت ضبط صدا است. پاکت 2 با چهار میکروفون مشکلات نسخه اصلی را ندارد و تعداد میکروفون‌هایش دو برابر شده است. آرایه جدید میکروفون می‌تواند صدا را بر اساس موقعیت مکانی که دوربین در آن قرار دارد ضبط کند. در زمان بزرگنمایی دوربین، نویز پس زمینه به صورت اتوماتیک محدود می‌شود. سامسونگ همین رویکرد را در گوشی‌های هوشمند خود دنبال می‌کند.

این تغییرات باعث می‌شود که صدا در محیط‌های داخلی با کیفیت بالاتری ضبط شود. البته کاربران می‌توانند از میکروفون بی‌سیم یا مجهز به سیم‌ نیز استفاده کنند.

دوربین در حالت 64 مگاپیکسلی می‌تواند با بزرگنمایی 8 برابری و در حالت 16 مگاپیکسلی یا با رزولوشن 1080p بزرگنمایی 4 برابری بدون افت کیفیت تصویربرداری کند.

سیستم فوکوس دوربین جدید نیز در مقایسه با مدل قبلی ارتقا یافته است. به‌علاوه، ویژگی‌های نرم افزاری جدیدی از جمله «Fast Wake» برای روشن کردن سریعتر دوربین و «Drop Aware» برای محافظت در برابر سقوط به دوربین پاکت 2 اضافه شده است.

قسمت پایینی بدنه پاکت ۲ به لطف طراحی جدید، قابلیت تعویض دارد و می‌توان آنرا با سه پایه یا ماژول‌های وای‌فای و بلوتوث جایگزین کرد.

قرار است دوربین جدید با قیمت 349 دلار از یازدهم آبان‌ماه به بازار عرضه شود. نسخه دیگری از این دوربین با بهره‌مندی از لنز اضافی، سه پایه، میکروفون اضافی اکسترنال و قابلیت‌های بیشتر با قیمت 499 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی