ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برای سومین سال پیاپی وزارت ارتباطات به عنوان دستگاه برتر اجرایی شناخته شد

رییس جمهور با اهدای لوح تقدیر به «محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات» این وزارتخانه را برای سومین سال پیاپی به عنوان دستگاه «برتر» اجرایی معرفی کرد. رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

رییس جمهور با اهدای لوح تقدیر به «محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات» این وزارتخانه را برای سومین سال پیاپی به عنوان دستگاه «برتر» اجرایی معرفی کرد.

رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه 30 مهرماه در پایان جلسه هیات دولت، با اهدای لوح، از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان دستگاه‌ برگزیده در خدمت‌رسانی تقدیر کرد و توضیح داد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، جشنواره شهید رجایی به شکل سال‌های قبل برگزار نشده و تقدیر از دستگاه‌های برگزیده در خدمت‌رسانی به شکلی محدود انجام شده است.

اتصال روستاها به اینترنت، افزایش قابل توجه پهنای باند شبکه ارتباطی کشور، پیشرفت در اجرای دولت الکترونیکی و توسعه‌ی برنامه‌ی فضایی ایران و توجه به حقوق مشترکین از مهمترین اقدامات وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم بوده است.

وزارت ارتباطات دستگاه برتر اجرایی کشور شد

همچنین با اعلام مرکز آمار ایران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان دستگاه برتر در حوزه کیفیت آماری و «نیلوفر مراد حاصل» مدیر کل دفتر بررسی های اقتصادی و دبیرکمیته آمار بخشی به عنوان مدیر فعال برتر در حوزه آماری معرفی شدند. با ارزیابی کیفی صورت گرفته توسط مرکز آمار ایران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نظر کیفیت آماری، موفق به کسب عنوان برتر از میان دستگاه های اجرایی در کشور شد.

با ارزیابی های انجام شده، مرکز آمار ایران، وزارت ارتباطات را به عنوان دستگاه برتر در حوزه آمار معرفی و در مورد تقدیر قرار داد.

همچنین در این مراسم که امروز سه شنبه 30 مهرماه در محل وزارت کشور برگزار شد، از «نیلوفر مراد» حاصل مدیر کل دفتر بررسی های اقتصادی و دبیرکمیته آمار بخشی وزارت ارتباطات با اهدای لوح تقدیری به عنوان مدیر فعال برتر دستگاه اجرایی در حوزه آمار تقدیر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mahdiaassdd 22
    mahdiaassdd 22 | ۲ آبان ۱۳۹۹

    سلام چرا از مردم نظر نمی گیرید که به عنوان بد ترین انتخاب به شود با ور کنید اینترنتی را که ما می‌خریم نصفه نیمه کاره شه به ما نمی‌دهند پهنای باند. دوگیگی همیشه زیر یگ‌گیگ هست من زنگ میزنم مخابرات مشهد میگن همین است نمی‌دونم به کی باید به جوابم هیچ کس جواب گو نیست از نظر من وکسانی که می شناسم که عملکرد خوبی ندارند

  • Naser1015
    Naser1015 | ۱ آبان ۱۳۹۹

    بایدم شناخته بشه هر گوشی که وارد کشور میشه خون بابای مردمو ازش به عنوان گمرک دریافت میکنه. سود اوریش فوق العاده بود . قرار بود طرح ریجستری چیزی به عنوان ضرر به مردم وارد نکنه

  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۳۰ مهر ۱۳۹۹

    یه مشتلق آنچنانی هم دادن بهش که اینترنت رو وقتی عاقا ناراحت شد قطع کرد به روی مردم تا حکومت نحس برجای کثیف خودش بمونه

  • porsesh
    porsesh | ۳۰ مهر ۱۳۹۹

    بعد از شرکت نفت بیشترین درآمد رو وزارت ناارتباطات داره. باید هم تحویل‌ش بگیرن با این حجم درآمد و البته سرسپردگی به حکومت

مطالب پیشنهادی