ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پی‌پل امکان خرید و فروش رمزارز و پرداخت از طریق آنها را فراهم می‌کند

«پی‌پل» به عنوان یکی از بزرگترین پلفترم‌های پرداخت در دنیا امکان داد و ستد رمزارزها و خرید از طریق آنها را برای کاربرانش فراهم می‌کند. از تیر ماه امسال خبرهای مربوط به پشتیبانی این شرکت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۴

«پی‌پل» به عنوان یکی از بزرگترین پلفترم‌های پرداخت در دنیا امکان داد و ستد رمزارزها و خرید از طریق آنها را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

از تیر ماه امسال خبرهای مربوط به پشتیبانی این شرکت از ارزهای دیجیتال به گوش ‌می‌رسید و حالا پی‌پل رسما به جامعه رمزارز پیوسته است. به لطف این تحول گسترده کاربران طی هفته‌های پیش رو قادر به خرید، فروش و ذخیره رمزارز در والت‌های پی‌پل خواهند بود. از اوایل سال ۲۰۲۱ نیز کاربران در کشورهای مختلف می‌توانند با استفاده از رمزارزها از ۲۶ میلیون فروشگاه آنلاین در سراسر دنیا خریدهای خود را انجام دهند.

«دن شولمن»، مدیرعامل کمپانی مذکور ابراز امیدواری کرده که این تغییر به استفاده بیشتر از ارزهای مجازی در دنیا منجر شده و شبکه آنها را نیز برای ارزهای دیجیتالی که از سوی بانک‌های مرکزی و شرکت‌ها ارائه خواهد شد آماده کند. بسیاری از بانک‌های مرکزی دنیا تمایل خود برای توسعه نسخه دیجیتال ارزهای ملی را ابراز کرده و در پی بررسی مزایای آن هستند؛ برای مثال بانک مرکزی اروپا اخیرا با انتشار گزارشی به بررسی این مساله پرداخته که یوروی دیجیتال چطور می‌تواند مبادلات مالی در خرده‌فروشی‌ها را دگرگون کند.

با توجه به جامعه گسترده کاربری پی‌پل که شامل ۳۴۶ میلیون نفر در سراسر دنیا می‌شود و همچنین تراکنش‌های مالی سرسام آور آن که در سه ماهه دوم بالغ بر ۲۲۲ میلیارد دلار برآورده شده؛ این تغییر رویکرد بی شک به گسترش هرچه بیشتر رمزارزها و احتمالا افزایش قیمت آنها منجر خواهد شد.

هرچند کاربران می‌توانند هزینه را به صورت رمزارز بپردازند اما پرداخت‌های پی‌پل به پذیرندگان در قالب ارزهای رایج مثل دلار و یورو انجام می‌شود. پی‌پل برای ارائه این خدمات با شرکت «Paxos Trust» همکاری می‌کند.

پی‌پل تنها شرکت فعال در حوزه فینتکی نیست که به موج رمزارز ها پیوسته و شرکت‌های سرشناس دیگری مثل پرداخت موبایلی «Square» یا اپ مبادله سهام «Robinhood» از مدتی قبل سرویس‌های مشابهی را به کاربران داده بودند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی