ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باگ اندروید ۱۱ مانع اجرای برخی اپ‌‌ها در حالت تمام صفحه می‌شود

بیش از یک ماه از انتشار «اندروید 11» می‌گذرد و برخی کاربران از وجود باگی آزار دهنده که مانع دیدن نمایشگر در حالت تمام صفحه می‌شود، خبر داده‌‌اند. برخی کاربران ظاهرا پس از دریافت نسخه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵

بیش از یک ماه از انتشار «اندروید 11» می‌گذرد و برخی کاربران از وجود باگی آزار دهنده که مانع دیدن نمایشگر در حالت تمام صفحه می‌شود، خبر داده‌‌اند.

برخی کاربران ظاهرا پس از دریافت نسخه اندروید 11، نمی‌توانند در برخی اپلیکیشن‌ها، نمایشگر را در حالت تمام صفحه در اختیار داشته باشند. در واقع، حین کار کردن با برخی برنامه‌ها در حالت تمام صفحه، نوار وضعیت و نوار پیمایش از روی صفحه ناپدید نمی‌شود و کاربر نمی‌تواند به راحتی از اپلیکیشن در حالت فول اسکرین یا تمام صفحه استفاده کند.

برخی اپلیکیشن‌ها مانند اپ‌های بازی و یوتیوب، حالت تمام صفحه بسیار کاربرد دارد. برخی کاربران ادعا می‌کنند که از زمانی که نسخه اندروید 11 را دریافت کرده‌اند، حالت تمام صفحه روی این برنامه‌ها به درستی کار نمی‌کند و نوار وضعیت و نوار پیمایش روی صفحه باقی می‌ماند که بسیار آزار دهنده است.

برخی کاربران در گزارش باگ اعلام کرده‌اند که در حالت «Landscape»، وجود نوار وضعیت یا نوار ناوبری، امکان استفاده از برخی المان‌های بازی را غیرممکن می‌کند.

از زمان انتشار نسخه بتا اندروید 11، برخی از کاربران اندروید درباره این باگ به گوگل و سایت ردیاب مشکلات گوگل اطلاع رسانی کرده‌اند؛ ولی گوگل کاری برای رفع آن انجام نداده است. برخی کاربران اندروید که با چنین باگی دست و پنچه نرم می‌کنند، اعلام کرده‌اند که وقتی با چنین مشکلی روبرو می‌شوند، اپلیکیشن را می‌بندند و مجددا باز می‌‌کنند. در نتیجه مشکل برطرف می‌شود.

باتوجه به اینکه کاربران بیشتری این باگ را گزارش کرده‌اند، باید ببینیم آیا گوگل راهکاری برای رفع آن در نظر خواهد گرفت یا نه. ماه گذشته، گوگل اعتراف کرده بود که این باگ ارتباطی به توسعه دهندگان ندارد و مربوط به نسخه اندروید 11 است. باید ببینیم درنهایت گوگل چه واکنشی نسبت به این موضوع از خود نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی